Hilary fan Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 heeft iemant de cordinaten voor de hidden tatoe shop want kan hem zelf nooit vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Het is nu geen hidden shop meer. Hij zit (dacht ik) in Las Venturas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Hij zit in San Fierro in hashbury, hier zijn al wat topic's over Bewerkt: 16 juli 2005 door eXperion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Gebruik de zoekfunctie: linksbovenaan bij "search". Hier vind je jou vraag en nog wat andere dingen. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...oe%20shop&st=90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 oke bedank ( ik kan zelf niet met de search over weg denk ik want vind er haast niks mee wat ik zoek :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 vind er haast niks mee wat ik zoek zoek gewoon met tattoo shop en dan ga je de titels langs en dan heb je bijna altijd prijs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ( ik kan zelf niet met de search over weg denk ik want vind er haast niks mee wat ik zoek :huh:) Lees dan ff de Forum Helpdesk door. Daar staan ook nog andere dingen uitgelegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Die verboden tattoos zitten niet in San Fierro en niet in Las Venturas.....Waar kun je ze vinden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 eerst zelf zoeken dan vragen, als je nou even je best doet en je zoekt wat op het forum dan vind je vast wel ee nantwoord op je vraag ga anders gewoon alle tattoo shiops na dan vind je vast de goede wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dat is het m juist...ben alle tattooshops op de map al langs gegaan.... <_< Maar geen verboden tattoos......ik heb dan over SA op de PS2...ik weet niet of dat nog uitmaakt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Op de PS2 zijn ze verborgen, had je kunnen weten ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.