Jump to content

Monitor


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik zoek een leuke monitor. Waarom ik dit topic open? Omdat ik me serieus zit blind te staren op de grote keuze..:7

Wat moet de monitor precies allemaal bevatten?

Ik zoek een 21.5/22 inch monitor die een HDMI aansluiting moet hebben(kabel heb ik al). Verder moet het een LED scherm zijn en moet de monitor geïntegreerde speakers hebben. Het liefste zou ik niet meer dan 150 euro betalen, maar enkele tientjes meer is geen ramp. :puh: Ik heb al enkele monitoren gezien die aan deze eisen voldoen, maar persoonlijk weet ik echt niet wat er nu echt een goede keuze is.

Wat heel belangrijk voor mij is, is dat ik de helderheid van het beeldscherm kan aanpassen(ik krijg echt hoofdpijn en zere ogen van te kijken op een té helder beeldscherm). Volgens mij kan dit standaard met elk scherm? :puh:

Welke sites ik prefereer?

Alternate.be

Monitorstore.be

Wat heb ik op het oog?

Zelf heb ik natuurlijk ook niet stil gezeten. Ik heb mijn oog laten vallen op deze monitor.

Alvast bedankt voor uw advies.

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/categorie/344/monitoren/producten/#filter:TYxBCsIwFETvMutQ8n9_pMkB3LlyKS5CCBJoNbRSxJK7mygUV8ObecyG7G_xnN4RjrRWyHMK8eRfFc2O6Q5XYQmP-QdUIcdwTOMzzgvcBhLWLac2g6kzUJjaD5g7jaJA5mCasvoR7gJrLa6tFtF7jV54-MrSy5_MeqBql_IB

Prijs max. 150, 21,5-22", LED, HDMI, speakers. Hier kom je dan ongeveer op uit. Zelf kan ik Iiyama wel aanraden, maar dat is je eigen keuze.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...