Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Doe eens normaal jij drerie.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik zou ook graag mee doen, maar heb alleen geen toegang tot social club en du ook geen snapmatic. Is het ook mogelijk als ik een goede kwaliteit foto van mij tv neem? desnoods via snapmatic mode (kan je wel gebruiken alleen geen foto's opslaan). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik zou ook graag mee doen, maar heb alleen geen toegang tot social club en du ook geen snapmatic. Is het ook mogelijk als ik een goede kwaliteit foto van mij tv neem? desnoods via snapmatic mode (kan je wel gebruiken alleen geen foto's opslaan). Als je een duidelijke foto kunt maken van je TV waarop je voertuig goed te zien is mag het van mij ook. Gebruik inderdaad wel de Snapmatic optie zodat het wel te zien is dat jij de foto maakt. Ik zal deze afspraak toevoegen aan de regels zodat andere met hetzelfde probleem ook kunnen deelnemen aan deze contest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Erg origineel idee! Ik wens iedereen succes die mee doet, ik zelf zou helaas niet meedoen, heb het daar momenteel te druk voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik wens alle deelnemers namens de organisatoren veel succes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Ik doe waarschijnlijk niet meer mee, want de gene met Gta V kan steeds niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Mm, wou d'r net mee bezig, geen verbinding met Social Club. Morgen dan maar weer proberen, als ik het niet vergeet Foto's van mijn scherm maken kan natuurlijk ook altijd nog. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 (bewerkt) Ik zie dat het verlengt is, helaas kan ik nu nog steeds niet. Vanaf maandag kan ik alleen, want heb nu geen Skype om met die gene die Gta V heeft te gaan skypeën. (en dan moet hij ook nog eens kunnen, dus ja...) Bewerkt: 12 oktober 2013 door Nyltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Nog tot november! Het is nu herfstvakantie en wss kan ik nu een inzending insturen! ;D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik wil even mijn complimenten uitspreken aan de organisatoren. Zoals te zien heeft men slim gehandeld en de contest, ondanks de opslaan-issues van Social Club en de daardoor weinig aangemelde deelnemers, een doorstart gegeven in een vorm die zowel laagdrempelig als flexibel mag worden genoemd! Ik verwacht nu ook zelf wel een ronde deel te kunnen nemen, hopen dat ik even genoeg poen bij elkaar kan schrapen hiervoor. Mooi werk mannen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Klopt. Eerst had ik geen tijd om mee te doen aan de eerste ronde, maar gelukkig kan het nu wel. En zoals Jacky zegt, mooi werk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik doe mee met deze ontzettend leuke contest Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik ga hier ook aan meedoen! Mijn foto kan je vanavond verwachten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hultates Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik ben ook van de partij! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2013 Mag je nu kiezen uit Sports Classics én Muscle Cars? Dit zijn twee aparte groepen op WikiGTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts