PrioX Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2013 Tijdens de contest horen de Sport Classics én Muscle Cars bij elkaar. Dus je mag zelf kiezen welk voertuig je uit één van de groepen pakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2013 Prima! Bedankt voor 't snelle antwoord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2013 Damn, dit wist ik niet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Helaas in tijdnood gekomen om een auto in te sturen afgelopen week. Volgende keer doe ik mee. EDIT: Toch weer een vraag; Wat wordt er met de 'stealth'-klasse bedoelt? Bewerkt: 12 november 2013 door Dippie94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Dat wordt komende zaterdag bekend gemaakt zodat iedereen evenveel tijd heeft om zich voor te bereiden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ah een Sportscar, Ik ga dit keer zeker meedoen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Als ik mee wil doen moet ik dan een pm naar PrioX met de foto's sturen? Dus niet ergens verborgen uploaden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Een bestand van je afbeeldingen heb ik op zich niet nodig (zou wel kunnen). Het liefst zie ik gewoon de link naar de Snapmatic foto. In het hoofdtopic staan de instructies over hoe je de link van de foto krijgt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts