DeJarnoxD Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Hey,de laatste GTA Online vragen hopelijk ,ik ben nu al even aan het zoeken maar kan geen lijst van servers vinden (aantal spelers vooral,server van een crew) en ik kan ook gen crew adden? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 (bewerkt) Heb je een Rockstar Social Club account? Die heb je namelijk nodig om een crew te joinen of te maken. En er is geen lijst van servers. Als je alleen met je crew in een session wil spelen kan je een closed crew session starten. Bewerkt: 5 oktober 2013 door TalkingPear Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Hoe kom ik dan in een server met veel mensen zoals SAMP. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Er zijn niet echt servers die door mensen gemaakt worden zoals in SA:MP. Je joined een session en dan kan je met maximaal zestien mensen tegelijk spelen. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Dus je joint maar een willekeurige sessie? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Ja, behalve als je ervoor kiest om je crewleden of vrienden te joinen. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Oke bedankt man,slecht gemaakt wel. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Nee hoor, het werkt gewoon anders dan SA:MP. Maar dat komt ook omdat het door Rockstar gemaakt word en niet door een team van modders en omdat het op de console is en niet op de PC. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Het werkt super goed onderhand hier. Je joint bijna altijd of crew leden of vrienden. Heb al een paar keer gehad dat ik zonder invites met 5 a 6 crew leden rond rij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.