Jump to content

Servers en crew

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,de laatste GTA Online vragen hopelijk :puh:,ik ben nu al even aan het zoeken maar kan geen lijst van servers vinden (aantal spelers vooral,server van een crew) en ik kan ook gen crew adden?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je een Rockstar Social Club account? Die heb je namelijk nodig om een crew te joinen of te maken. En er is geen lijst van servers. Als je alleen met je crew in een session wil spelen kan je een closed crew session starten.

Bewerkt: door TalkingPear
Geplaatst:

Er zijn niet echt servers die door mensen gemaakt worden zoals in SA:MP. Je joined een session en dan kan je met maximaal zestien mensen tegelijk spelen.

Geplaatst:

Nee hoor, het werkt gewoon anders dan SA:MP. Maar dat komt ook omdat het door Rockstar gemaakt word en niet door een team van modders en omdat het op de console is en niet op de PC.

Geplaatst:

Het werkt super goed onderhand hier. Je joint bijna altijd of crew leden of vrienden. Heb al een paar keer gehad dat ik zonder invites met 5 a 6 crew leden rond rij :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...