dreke1985 Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Waar kan ik instellen wie ik wil horen praten tijdens het spelen?Ik heb dit eenmaal gevonden en dit op enkel vrienden gezet maar nu kan ik de instelling nergens meer vinden? Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Select (op PS3) ingedrukt houden, en dan staat het in dat menu. Reageren
OG Loco Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Als je geen headset hebt, kan je dan nog andere met headset horen? Ik heb tot nu toe niks gehoord. Moet je dat instellen? Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Als het goed is moet je gewoon andere kunnen horen. Kijk even bij mijn bericht boven je naar die instellingen, misschien staat er dat je niemand wilt horen? Reageren
OG Loco Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Thanx zal het eens nakijken. Heb zoiezo een headset besteld. Smsen naar je crew duurt te lang Reageren
OG Loco Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Als je het instelt op crews and friends. Kan je dan nog wel contact leggen met andere via je mobiele telefoon? Als ik zonder crews and friends online ben wil ik soms nog wel communiceren met andere en via tekstberichten is dat niet echt handig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.