GTA_Michael Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Hey, ik heb hier een laptop liggen waar een Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller inzit. Aangezien wij sinds een paar dagen 120MB/s internet hebben van UPC zit ik hier met het volgende probleem. De max speed dat hij aangeeft volgens de status is 100Mbps: En als ik bij de instellingen kijk om het naar 1Gbps te veranderen staat die er niet tussen: Hoe kan dit? Want hij moet gewoon 1Gbps ondersteunen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 En wat voor kabel heb je er in zitten? Voor gigabit ethernet heb je in ieder geval een Cat 5e of een Cat 6 kabel nodig. Daarnaast dient een eventuele router ook gigabit ethernet te ondersteunen. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 En wat voor kabel heb je er in zitten? Voor gigabit ethernet heb je in ieder geval een Cat 5e of een Cat 6 kabel nodig. Daarnaast dient een eventuele router ook gigabit ethernet te ondersteunen. Het is de router die we erbij hebben gekregen van UPC, het is een Cat 5e kabel. En het werkt wel gewoon aangezien het op een andere PC wel werkt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) Misschien moet je er software voor hebben? Die je op het internet moet downloaden? Bewerkt: 11 oktober 2013 door Ezra24rct3 Reageren
Woody268 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 zijn je netwerkkaart drivers up to date? en welke laptop heb je precies? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 11 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 zijn je netwerkkaart drivers up to date? en welke laptop heb je precies? Up to date zijn ze sowieso niet.. Heb ze namelijk 1x geinstalleerd toen ik windows erop nieuw op heb gezet.. Reageren
Woody268 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 update eerst al je drivers eens. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 19 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 update eerst al je drivers eens. Al gedaan, tenminste. De nieuwste driver die ik kon vinden is van 2012, nu heb ik die geinstalleerd maar ik kan nog steeds geen Gbps kiezen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.