jrdn Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 In GTA ofline kun je de vaardigheden van Franclin, Travor en Michel trainen door bepaalde handelingen vaak te doen. Bijvoorbeeld door veel miles te maken in een voertuig kan je drivingskills verbeteren. Wat ik mij afvroeg: is ditzelfe ook het geval bij GTA Online? Voor de helderheid; de vraag heeft dus niet betrekking op het samenstellen van je character tijdens de introductie van GTAO waarbij je Bij het samenstellen van je door bepaalde bepaalde gedragingen van je character aan te passen bepaalde eigenschappen zoals stamia, driving, stealth etc. van je character bepalen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Jep, dit is allemaal mogelijk Je kunt je rijvaardigheid nu zelfs verbeteren door races te winnen. Reageren
jrdn Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Jep, dit is allemaal mogelijk Je kunt je rijvaardigheid nu zelfs verbeteren door races te winnen. oh, nou in dat geval zal het nog wel even duren voor ik wat vaardigheden heb aangeleerd. tot nu toe willen mijn win kansen nog niet echt groot zijn. denk aan: niet meebuigende paaltjes, treinen die oversteken, iets met checkpoints per ongeluk overslaan en Hee, daar was een afgrond. maar toch dank voor het antwoord. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 als je in free roamen hard rijdt zonder schade te maken groeit je skill ook heb gister een fiets gekocht zodat ik mn stamina kan laten groeien Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Winnen in de shooting range bij Ammu-Nation zorgt ook voor een enorme verhoging van je shootingskill. Na drie reeksen random targets ging hij al naar 20/100. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Er zit zelfs een hidden vaardigheid in, namelijk Health. Die is helaas niet te trainen, die gaat omhoog elke 20 ranks (20, 40, 60, 80 en 100 voor max) Dus, de hogere ranks zullen een kogeltje meer kunnen opvangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.