jopke Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 hallo ik denk dat ik het probleem gevonden heb. had zelf ook problemen met bawsaq jullie weten nog wel dat de psn gehackt is en je de wachtwoord moest veranderen maar hebben jullie er ook aan gedacht om het wachtwoord te veranderen in de rockstar social club van de link naar de psn account heb het wachtwoord opnieuw ingevoerd en bawsaq werkt prima Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Dat het soms niet werkt licht gewoon aan de servers... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeyo Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Zowel mijn PSN als Social Club account zijn van na de hack en ik heb zeker wel problemen met die beurs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ropshot89 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Dit is gewoon zwaar triest geregeld van rockstar en neemt heel veel speelplezier weg. Ik kan nu namelijk niks kopen omdat ik zoveel mogelijk geld wil bewaren om te investeren. Dikke faal dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 heb jij een PS3 of een Xbox360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ropshot89 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeyo Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Dit is gewoon zwaar triest geregeld van rockstar en neemt heel veel speelplezier weg. Ik kan nu namelijk niks kopen omdat ik zoveel mogelijk geld wil bewaren om te investeren. Dikke faal dit. De LCN werkt toch gewoon? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jopke Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 (bewerkt) in ieder geval heb het na de psn hack niet aangepast de ea account wel maar de social club niet ben het toen vergeten te wijzigen. en toen kreeg ik een helder moment ik heb het wachtwoord van link van de psn naar de social club niet verandert nu ik dat gedaan heb werkt het nu wel Bewerkt: 6 oktober 2013 door jopke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Heb m'n wachtwoord nooit veranderd en bij mij werkt BAWSAC altijd prima. Zal dus idd wel met de servers te maken hebben en heb ik dus net steeds geluk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.