Ata Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Speelde uur geleden, rank 13, 50.000 op de bank, en wil nu verder gaan en account weg? Reageren
JaaaaGTA Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Same here, sinds vanmiddag.. Vanaf dinsdag vrijwel probleemloos kunnen spelen. Ook XBOX? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik moet ook opnieuw een character aanmaken. Hele middag gewoon kunnen spelen. Reageren
Svenie Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Join de club heren. Alleen was dit voor mij wel de druppel, en start ik online dus ook niet meer op. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Ja echt man,ik blijf maar proberen en het wil echt niet lukken,dan kom je er eens in ga je naar Mount Chilliad komen ze vanuit heli je suv kapotschieten. Reageren
Ata Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Speel ook xbox. Net mn geld terug en rank 1 , maar wel crew nog t zelfde? Wacht idd ook maar, ook mijn druppel die mn emmer deed overlopen.. Reageren
GTAfame Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 (bewerkt) Schijtspel! Ik denk al voor de 6de keer dat poppetje weg word hier niet goed van pleur dat spel dalijk tegen de muur aan... Edit: HIJ IS ER WEER!(alleen voor hoe lang) Blijft een Schijtspel zoals het nu gaat... Bewerkt: 6 oktober 2013 door GTAfame Reageren
d3nnis Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Zelfde probleem hier sinds vandaag, voor mij even geen online meer :-) Reageren
Die Hard Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 En ook mijn account is op magistrale wijze verdwenen. Vlak na de release was ik nog begripvol en geduldig, maar nu is de maat toch echt vol. Ga die missies niet allemaal opnieuw spelen, dus tenzij m'n account terug komt ben ik er even helemaal klaar mee. Reageren
Variano Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 3 van mijn vrienden ook hun mannetje weg zopas Reageren
rmeijer18 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Jammer dat het nu nog altijd niet werkt.. Ook mijn Character is uit het niets verdwenen.. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Hier net het zelfde sluit af om te gaan eten kom terug en poef weg. Alleen staat hij nog wel op social club mrja mailtje gestuurd en kijken wat dat geeft wan ga niet opnieuw beginnen Reageren
GTAbubba Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 frustrende is dat sommige van mijn vrienden wel gewoon nog hun characters hebben en gewoon zonder problemen door kunnen spelen terwijl andere steeds opnieuw moeten beginnen ik vind dat ze de servers dicht moeten gooien tot iedereen fatsoendelijk online kan what a waste of time R* Reageren
druidspruit Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 die van mij is ook weg maar er staat ook dan de cloudservers unavailable zijn hebben jullie dat ook? (xbox) Reageren
jaimy1 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 WTF ik was level 10 en met 39.000 cash en allemaal weg me character alles! wtf is dit voor stomme gedoe? ik mag hopen dat ik hem terug krijg, ik ga niet alles opnieuw doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.