Soppyscroll Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 ik heb een vraag. Hoelang is de tutorial van GTA Online? want na de drugs en winkeloverval zit ik nog steeds in de tutorial en wil graag online met me vrienden!! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 na dat je de drugs hebt gedaan kan je Online met je vrienden. Je krijgt wel nog opdrachten van Lamar en Gerald, maar deze zijn meer voor de fun, niet verplicht. Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 na dat je de drugs hebt gedaan kan je Online met je vrienden. Je krijgt wel nog opdrachten van Lamar en Gerald, maar deze zijn meer voor de fun, niet verplicht. dat wil ik gaan doen maar dan krijg ik een melding in beeld in me Xbox dat ik de tutorial moet afmaken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Bekijk anders wat filmpjes op YouTube. Daar zie je welke dingen je nog moet doen. Ik weet wel dat je naar Los Santos Customs moet met een auto. Dat al gedaan? Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Bekijk anders wat filmpjes op YouTube. Daar zie je welke dingen je nog moet doen. Ik weet wel dat je naar Los Santos Customs moet met een auto. Dat al gedaan? waar is dat dan dat kan/kon ik niet vinden. Reageren
Beany Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Eerst naar Los Santos Customs met een auto naar keuze die vanaf dat moment van jou is. Daarna moet je nog een missie doen om je schietkunsten te laten zien. Daarna ben je volgens mij vrij om te doen wat je wilt. Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Eerst naar Los Santos Customs met een auto naar keuze die vanaf dat moment van jou is. Daarna moet je nog een missie doen om je schietkunsten te laten zien. Daarna ben je volgens mij vrij om te doen wat je wilt. nou heb ik dat gedaan maar kan niet bij 1 van me vrienden bij joinen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Heb je dat telefoontje van Simeon wel gehad? Duurt een tijdje voor dat hij je belt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.