Dark_Zemy Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Ola onderdanen, Ik had ooit eens een Entity Xnogwat gekocht met Franklin, helemaal beest gemaakt jwz met swagspul. En ergens neergezet. Nu keek ik in mijn garage, geen Entity Xnogwat, ik denk, oké, misschien bij mijn huis. Nope, oké car Impound, nope. Waar is deze automobiel? Hebben jullie hem gezien? Ik geef 2 lolly's aan degene die mij verteld waar hij is. Waarschijnlijk zou het antwoord zijn: Auto is weg nooit meer terug te vinden. Dan krijg je maar 1 lolly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik wil 1 lolly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 (bewerkt) De auto is gestolen door Ezra24rct3. Bewerkt: 6 oktober 2013 door zenoken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Mag ik hem terug? No maar srs waarom zou je 7506040530 betalen voor een auto als dat ding toch verdwijnt. btw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik heb de lolly opgeslagen! Had wel wat kleiner gemogen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 (bewerkt) Vreemd. Gekochte auto's zouden of in je 4-car garage, of in de buurt van je huis, of bij de impound terug te vinden moeten zijn. Tenminste ..... als ze niet vernietigd of te water geraakt zijn. Online wordt je auto vernietigd indien je hem te lang laat staan bij de impound, weet niet of dit in de single-player ook zo is. Bewerkt: 6 oktober 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik heb even ook een vraag over auto's saven. Kun je nu auto's bij de strip club opslaan als Trevor? En zoja, waar precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik heb even ook een vraag over auto's saven. Kun je nu auto's bij de strip club opslaan als Trevor? En zoja, waar precies? Ik geloof dat je deze locatie bedoelt: Dit is aan de zijkant van de stripclub en er staan 2 (?) gele drempels/strepen voor 2 auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 En daar kan ik ook twee autos plaatsen. En die blijven daar ook staan? Zoja, dan wil ik hier een paar dure autos plaatsen. Maar alleen als ik zeker weet dat ze niet weg gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 En daar kan ik ook twee autos plaatsen. En die blijven daar ook staan? Zoja, dan wil ik hier een paar dure autos plaatsen. Maar alleen als ik zeker weet dat ze niet weg gaan. Deze blijven 100% staan. Zie ook DIT topic! Succes Mazzel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.