Jump to content

Auto's saven..


Dark_Zemy

Recommended Posts

Ola onderdanen,

Ik had ooit eens een Entity Xnogwat gekocht met Franklin, helemaal beest gemaakt jwz met swagspul. En ergens neergezet.

Nu keek ik in mijn garage, geen Entity Xnogwat, ik denk, oké, misschien bij mijn huis. Nope, oké car Impound, nope.

Waar is deze automobiel? Hebben jullie hem gezien? Ik geef 2 lolly's aan degene die mij verteld waar hij is.

Waarschijnlijk zou het antwoord zijn: Auto is weg nooit meer terug te vinden. Dan krijg je maar 1 lolly

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd. :?

Gekochte auto's zouden of in je 4-car garage, of in de buurt van je huis, of bij de impound terug te vinden moeten zijn. Tenminste ..... als ze niet vernietigd of te water geraakt zijn.

Online wordt je auto vernietigd indien je hem te lang laat staan bij de impound, weet niet of dit in de single-player ook zo is.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even ook een vraag over auto's saven. Kun je nu auto's bij de strip club opslaan als Trevor? En zoja, waar precies?

Ik geloof dat je deze locatie bedoelt:

0_0.jpg

Dit is aan de zijkant van de stripclub en er staan 2 (?) gele drempels/strepen voor 2 auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

En daar kan ik ook twee autos plaatsen. En die blijven daar ook staan? Zoja, dan wil ik hier een paar dure autos plaatsen. Maar alleen als ik zeker weet dat ze niet weg gaan.

Deze blijven 100% staan. Zie ook DIT topic! Succes Mazzel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...