ropshot89 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Goeiendag allemaal, Ik heb een simpel vraagje wat me nu aardig irriteerd. Heb de verhaallijn al uitgespeeld maar heb alleen de assassination missies van lester nog. Nu wil ik bawsaw gebruiken maar die kan ik nog steeds niet bereiken. Is dit normaal? Is rockstar bezig om dit te fixen of zijn er mensen die wel gewoon op kunnen? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Goeiendag allemaal, Ik heb een simpel vraagje wat me nu aardig irriteerd. Heb de verhaallijn al uitgespeeld maar heb alleen de assassination missies van lester nog. Nu wil ik bawsaw gebruiken maar die kan ik nog steeds niet bereiken. Is dit normaal? Is rockstar bezig om dit te fixen of zijn er mensen die wel gewoon op kunnen? Alvast bedankt! Je moet niet Bawsaq gebruiken, maar LCS.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Goeiendag allemaal, Ik heb een simpel vraagje wat me nu aardig irriteerd. Heb de verhaallijn al uitgespeeld maar heb alleen de assassination missies van lester nog. Nu wil ik bawsaw gebruiken maar die kan ik nog steeds niet bereiken. Is dit normaal? Is rockstar bezig om dit te fixen of zijn er mensen die wel gewoon op kunnen? Alvast bedankt! Ben je ingelogd met XBL of PSN? Dat is namelijk verplicht om BAWSAQ te gebruiken :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ropshot89 Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Dank jullie wel maar vermoed dat het aan de servers van rockstar ligt. Bawsaq functioneert nu opeens:-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartuz27 Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 zelfde verhaal hier.Ik kan de ps3 niet koppelen aan social club want hij geeft alleen maar errors.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Diablo--- Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2015 Ik heb vier dagen geleden enkele aandelen gekocht via Bawsaq, maar nog steeds geen winst/verlies gemaakt. Zijn er meer mensen die merken dat Bawsaq niet meer wordt bijgewerkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2015 (bewerkt) BAWSAQ wordt nog steeds bijgewerkt en de ontwikkelingen kan je hier volgen. Toch zijn er meerdere met het probleem dat jij hebt en er schijnt (nog) geen concrete oplossing voor te zijn. R* zit met hun gedachten alleen bij Online. Het enige wat zou kunnen werken is je installatiebestanden verwijderen en weer opnieuw het spel installeren. Maar de meeste op internet roepen dat dit niet werkt. BAWSAQ is helaas gewoon kapot Bewerkt: 23 december 2015 door FrankyFourFingers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Diablo--- Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2015 Hopelijk komt er een oplossing voor. Heeft het misschien iets te maken met het feit dat ik in GTA Online een melding krijg dat Bawsaq momenteel niet voor GTA Online beschikbaar is, maar alleen voor de singleplayer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2015 Hopelijk komt er een oplossing voor. Heeft het misschien iets te maken met het feit dat ik in GTA Online een melding krijg dat Bawsaq momenteel niet voor GTA Online beschikbaar is, maar alleen voor de singleplayer? Nee, daar kan het niet aan liggen aangezien Bawsaq in GTA Online al sinds de release offline is. Volgens mij was het een idee om dit als DLC ooit nog in te brengen, maar is dit er helaas nooit van gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2015 Nee, daar kan het niet aan liggen aangezien Bawsaq in GTA Online al sinds de release offline is. Volgens mij was het een idee om dit als DLC ooit nog in te brengen, maar is dit er helaas nooit van gekomen. BAWSAQ zou online alleen maar misbruikt worden als de malle. Zie het al voor me hoe iedereen collectief al die aandelen zou manipuleren. Waarom nog jobs doen (of zelfs Shark Cards kopen) als iedereen de aandelen de lucht in probeert te knallen. Als er iets is waar wij GTA spelers goed in zijn, is het zulke features naar onze hand zetten en dat weet R* al te goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2015 Toch is het jammer. Ik had er graag veel tijd in gestopt, toen ik nog GTA V speelde. Waarom een feature in online zetten en het nooit activeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.