Florissant Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Verander je DNS instellingen naar: 1ste regel: 8.8.8.8 2de regel: 8.8.4.4 Werkt voor mij op de PS3, misschien ook wel voor jullie.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Verander je DNS instellingen naar: 1ste regel: 8.8.8.8 2de regel: 8.8.4.4 Werkt voor mij op de PS3, misschien ook wel voor jullie.. kan je ook zeggen hoe je dat moet doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Florissant Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Verander je DNS instellingen naar: 1ste regel: 8.8.8.8 2de regel: 8.8.4.4 Werkt voor mij op de PS3, misschien ook wel voor jullie.. kan je ook zeggen hoe je dat moet doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jerrytog Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 dit werkt ik ben nu online !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MiisterK Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 En oplossing voor xbox? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik zal zit morgen wel even proberen als de cloud servers het weer eens niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 bij mij werkt het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JSK Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 http://www.hsmagazine.net/2010/12/caution-do-not-alter-your-ps3s-dns-settings/ Tot zover heb ik nog geen een keer kunnen spelen,ze blijven zeggen cloud server unavailable . Maar dit is denk ik niet de juiste oplossing zoals aangegeven in het artikel hierboven. Kort samengevat,zodra je de dns settings veranderd kan diegene die die dns hebt aangemaakt of iets in die richting alles zien wat jij aan het doen bent op je ps3,van het spelen van games tot het surfen van het internet. Zo kan diegene ook waarschijnlijk inloggen op je gegevens van alles wat jij via de ps3 doet. Zelf heb ik 0.00% verstand van zulke dingen,just passing things through Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Zelf heb ik 0.00% verstand van zulke dingen,just passing things through Dat blijkt ook want wat jij zegt en de bron waar je naar verwijst is simpelweg BS. Het gebruik maken van de DNS servers van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) kan helemaal geen kwaad en is misschien nog zelfs veiliger. Enige wat er kan gebeuren is dat inderdaad webfilters mogelijk niet meer werken op je PS3, die je neem ik aan toch niet wilt bij het gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JSK Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Zelf heb ik 0.00% verstand van zulke dingen,just passing things through Dat blijkt ook want wat jij zegt en de bron waar je naar verwijst is simpelweg BS. Het gebruik maken van de DNS servers van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) kan helemaal geen kwaad en is misschien nog zelfs veiliger. Enige wat er kan gebeuren is dat inderdaad webfilters mogelijk niet meer werken op je PS3, die je neem ik aan toch niet wilt bij het gamen. Prima de expert zegt het,mij boeit het voor de rest niet zoals eerder aangegeven heb er weinig verstand van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Voor mij werkte dit in ieder geval, bedankt voor de tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonB3ka Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 ik zal nu proberen en laat jullie het weten mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KRSTL Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Heb het geprobeerd op mn xbox.. Het werkte daar niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MiisterK Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik heb het gedaan via de xbox en hy werkt perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeGustaNL Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 (bewerkt) Gelukt! Bewerkt: 12 oktober 2013 door MeGustaNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.