R3ne Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 @%#!! Ik wil online! anders ik wel..dikke bullshit elke x die cloud servers down..:/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R3ne Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Voor de Xbox: Selecteer Instellingen Selecteer Systeem Selecteer Netwerkinstellingen Selecteer je verbinding (draadloos of bedraad) Selecteer Netwerk configureren Selecteer DNS-Instellingen in de lijst Selecteer Handmatig Vul bij primair DNS in: 8.8.8.8 Vul bij Secundair DNS in: 8.8.4.4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutjuh079 Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Voor de Xbox: Selecteer Instellingen Selecteer Systeem Selecteer Netwerkinstellingen Selecteer je verbinding (draadloos of bedraad) Selecteer Netwerk configureren Selecteer DNS-Instellingen in de lijst Selecteer Handmatig Vul bij primair DNS in: 8.8.8.8 Vul bij Secundair DNS in: 8.8.4.4 Bij mij blijft de cloud server down Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R3ne Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Voor de Xbox: Selecteer Instellingen Selecteer Systeem Selecteer Netwerkinstellingen Selecteer je verbinding (draadloos of bedraad) Selecteer Netwerk configureren Selecteer DNS-Instellingen in de lijst Selecteer Handmatig Vul bij primair DNS in: 8.8.8.8 Vul bij Secundair DNS in: 8.8.4.4 Bij mij blijft de cloud server down was te proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
isoboy007 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) Instellingen router: Deze poorten moeten portforward worden op je router: TCP 80 UDP 88 TCP/UDP 3074 TCP/UDP 53 UDP 3064 TCP/UDP 1795 TCP/UDP 1745 Vul ook de mac adres van je console op een vaste IP zodat die poorten openstaan voor je console! LET OP DMZ werkt niet! PS3/XBOX360: Stap 1. Selecteer Instellingen Selecteer Systeem Selecteer Netwerkinstellingen Selecteer je verbinding (draadloos of bedraad) Selecteer Netwerk configureren Selecteer DNS-Instellingen in de lijst Selecteer Handmatig Vul bij primair DNS in: 8.8.8.8 Vul bij Secundair DNS in: 8.8.4.4 Stap 2. Zet upnp op uitgeschakeld! Als het goed is moet het werken, Heb jij nog een opmerking of een manier waarop het bij jou toch werkte op een ander manier plaats hier een comment dan zet ik dat erbij. >>> Door Kloep: Toegevoegd aan het al bestaande topic over dit probleem. <<< Bewerkt: 11 oktober 2013 door isoboy007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutjuh079 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Blijft t zelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Toch best wel belachelijk dat dit bij veel mensen werkt op deze manier.. Lijkt nu net of het aan het internet ligt bij de mensen thuis vind het best een vreemde zaak dit. bij mij werkt dit gelukkig ook al een paar dagen geen problemen meer gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Instellingen router: Deze poorten moeten portforward worden op je router: TCP 80 UDP 88 toen ik in mijn router hier in belgie die 80 en 88 wou veranderen ging dat niet omdat ze allemaal boven de 1000 moesten zijn , dan ben ik maar beginnen zoeken op het forum van mijn provider en daar vond ik voor online play en, daar stonden ze allemaal boven de 1000 en toen werkte de game perfect maar sinds gisteren heb ik het nog is voorgehad toen ik naar solo ging en als ik quite en dan via sp terug naaar solo session dan ging het weer ook vandaag 1 keer het geval verder geen problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Sinds ik de DNS heb verandert werk online, maar er staat opeens niemand meer in LS Customs en zo doen nog veel meer dingen raar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 Toch best wel belachelijk dat dit bij veel mensen werkt op deze manier.. Lijkt nu net of het aan het internet ligt bij de mensen thuis vind het best een vreemde zaak dit. bij mij werkt dit gelukkig ook al een paar dagen geen problemen meer gehad. Dan lijkt het eerder te liggen aan de DNS servers van je provider. Alle filters die van overheidswege moeten geïnstalleerd worden, etc. Ik weet niet hoe die filters precies werken, maar het is aannemelijk dat elke pakket door die filter moet gaan, om te kijken of het niet bestemd is voor een geblokkeerd adres (illegale goksites, pirate bay, dat soort dingen). GTA Online verzend uitzonderlijk veel data (kijk eens naar de indicator achteraan als je aan het spelen bent), wat allemaal gecontroleerd moet worden en wat dus "veel" tijd in beslag neemt. De DNS servers van Google (8.8.8. of OpenDNS hebben zulke filters niet. Mijn theorie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 Ja maarja dan zou je door die filters nooit fatsoenlijk gta kunnen spelen ? Vind dat niet echt een fout van de provider maar fout van Rockstar zelf die de vele data's verzend of nodig heeft ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2013 Dat is geen fout van de provider, maar ook niet van R*, dat zijn overheids-instanties die alles van je willen weten, en daarom dus verplichten dat providers zulke filters gaan hanteren. Onder het mom van veiligheid en dat soort dingen. Dus ja hierdoor zou je "niet fatsoenlijk" gta kunnen spelen. :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
apelsapjes Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 ik heb dns veranders maar als ik op youtube kijk is het allemaal kabel en ik heb alleen draadloos, heeft iemand nog op lossing voor maar ik heb ook nog geen update gehad en paar kameraden wel :S iemand een idee of wat ook maar soms doet hij het wel moe tik er bij zeggen maar dan is me vreinden lijst in 1 keer leeg :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TBrook Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Gister had ik een character van rank 20 en vervolgens kreeg ik ook ineens cloud server unavailable. Ik denk, volgende dag zal het wel weer goed zijn, dus vandaag weer gekeken, en wederom cloud servers unavailable. Toen maakte ik een nieuwe character aan en ging naar rank 3, en toen probeerde ik mijn rank 20 weer. En toen werkte het wel. Vrij raar, maar ik ben wel blij dat hij het weer doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 En oplossing voor xbox? ps3 kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.