Legenderion Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 Hoe is jullie snelheid btw? verbindingssnelheid downloaden 13.6 Mbps Verbindinssnelheid uploaden 1.2 Mbps Leuk trucje... maar het werkt nog steeds niet >>> Door Kloep: Dubbelpost samengevoegd. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
apelsapjes Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Instellingen router: Deze poorten moeten portforward worden op je router: TCP 80 UDP 88 TCP/UDP 3074 TCP/UDP 53 UDP 3064 TCP/UDP 1795 TCP/UDP 1745 Vul ook de mac adres van je console op een vaste IP zodat die poorten openstaan voor je console! LET OP DMZ werkt niet! PS3/XBOX360: Stap 1. Selecteer Instellingen Selecteer Systeem Selecteer Netwerkinstellingen Selecteer je verbinding (draadloos of bedraad) Selecteer Netwerk configureren Selecteer DNS-Instellingen in de lijst Selecteer Handmatig Vul bij primair DNS in: 8.8.8.8 Vul bij Secundair DNS in: 8.8.4.4 Stap 2. Zet upnp op uitgeschakeld! Als het goed is moet het werken, Heb jij nog een opmerking of een manier waarop het bij jou toch werkte op een ander manier plaats hier een comment dan zet ik dat erbij. >>> Door Kloep: Toegevoegd aan het al bestaande topic over dit probleem. <<< het truckje werkt wel want meenste verandere dns waar 4 of 5 dingen onder elkaar staan je moet echt alleen die 2 dns code in beeld hebben dan veranderd je dat en dan moet je niet vergeten om je Zet upnp op uitgeschakeld! Vul bij primair DNS in: 8.8.8.8 Vul bij Secundair DNS in: 8.8.4.4 bij meeste staat daar allemaal 0.0.0.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 ik hoefde mijn upnp niet uit teschakelen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
apelsapjes Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 nou ja ik wel maar geeft niet kan net de oplossing zijn toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ja dat wel ben blij dat het voor mij op deze manier werkt!! Hoop het voor anderen ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joshua22 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Zojuist een vriend aangeraden dit te doen aangezien hij vaak de melding kreeg dat de clouds het niet deden. Als de clouds het dan wel deden en we wouden samen een job starten kon hij deze vaak niet downloaden. Als hij de job dan wel een keer kon joinen kon hij na de job geen vote meer doen voor een andere job en leavde hij de game weer. Hij heeft op de xbox toen ook zijn dns veranderd en dit werkte voor hem. Raar want ik heb nog nooit mijn dns hoeven veranderen voor gta online of andere online games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matdh Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Verander je DNS instellingen naar: 1ste regel: 8.8.8.8 2de regel: 8.8.4.4 Werkt voor mij op de PS3, misschien ook wel voor jullie.. Verander je DNS instellingen naar: 1ste regel: 8.8.8.8 2de regel: 8.8.4.4 Werkt voor mij op de PS3, misschien ook wel voor jullie.. hallo, ik heb het zelfde gedaan als wat jij hebt gedaan maar dan voor de xbox 360. Ik kom nu wel online, ik zie mijn personage wel, maar in de map zie ik geen andere players, geen winkels geen evenementen etc. als ik start doe lijkt het net het menu van singleplayer..... ik vind dit helemaal KUT!! ik wil ook normaal online kunnen spelen. Bij familie kon ik wel online normaal en nu thuis bij mij lukt het niet. Mijn nat type is Strict... ik weet niet of het daarmee te maken heeft, ik weet niet hoe k die open kan maken, ik heb al meerdere dingen geprobeerd ik hoop dat je snel terug antwoord:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
apelsapjes Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Verander je DNS instellingen naar: 1ste regel: 8.8.8.8 2de regel: 8.8.4.4 Werkt voor mij op de PS3, misschien ook wel voor jullie.. Verander je DNS instellingen naar: 1ste regel: 8.8.8.8 2de regel: 8.8.4.4 Werkt voor mij op de PS3, misschien ook wel voor jullie.. hallo, ik heb het zelfde gedaan als wat jij hebt gedaan maar dan voor de xbox 360. Ik kom nu wel online, ik zie mijn personage wel, maar in de map zie ik geen andere players, geen winkels geen evenementen etc. als ik start doe lijkt het net het menu van singleplayer..... ik vind dit helemaal KUT!! ik wil ook normaal online kunnen spelen. Bij familie kon ik wel online normaal en nu thuis bij mij lukt het niet. Mijn nat type is Strict... ik weet niet of het daarmee te maken heeft, ik weet niet hoe k die open kan maken, ik heb al meerdere dingen geprobeerd ik hoop dat je snel terug antwoord:) strict is nat type 3, internet snelheid verhogen maar jij komt eerst alleen in map maar dan kun je zo andere joinen of je moet race of wat maar beginnen en automatish uitnodigen drukken dan hebje zo allemaal players in je map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Diablo--- Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb de DNS ingesteld zoals in de eerste post, maar ik krijg nu wel de melding dat ik verbinding kan maken met internet, maar dat mn NAT-type wel op moderate staat. Is dit te verhelpen, want hiervoor stond hij op open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tresshold Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 (bewerkt) Instellingen router: Deze poorten moeten portforward worden op je router: TCP 80 UDP 88 TCP/UDP 3074 TCP/UDP 53 UDP 3064 TCP/UDP 1795 TCP/UDP 1745 Vul ook de mac adres van je console op een vaste IP zodat die poorten openstaan voor je console! LET OP DMZ werkt niet! PS3/XBOX360: Stap 1. Selecteer Instellingen Selecteer Systeem Selecteer Netwerkinstellingen Selecteer je verbinding (draadloos of bedraad) Selecteer Netwerk configureren Selecteer DNS-Instellingen in de lijst Selecteer Handmatig Vul bij primair DNS in: 8.8.8.8 Vul bij Secundair DNS in: 8.8.4.4 Stap 2. Zet upnp op uitgeschakeld! Als het goed is moet het werken, Heb jij nog een opmerking of een manier waarop het bij jou toch werkte op een ander manier plaats hier een comment dan zet ik dat erbij. >>> Door Kloep: Toegevoegd aan het al bestaande topic over dit probleem. <<< de poorten die ik heb gevonden zijn anders. psn: tcp 80, 443, 465, 983, 5223, 10070-10080 psn: udp 3478-3479, 3658, 10070 gtav: tcp 5223 gtav: udp 5223, 3478-3479, 3658 hier is de link waar ik het vandaan heb. http://portforward.com/cports.htm Bewerkt: 15 november 2013 door tresshold Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ali123 Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Ik heb een ander probleem want mijn gta V saved niet heb het al aan andere gevraagd en die zeggen dat ik gwn van speler moet veranderen. Dat doe ik dan maar dan komt er te staan dat alle onopgelagen games worden gedelete en de volgende dag komt er iets te staan met Cloud server dinges en dan moet ik weer opnieuw een poppetje maken? Help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matje101 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 zo al ik het lees hebben de meeste problemen met online te komen met gta 5 ik ook ben al een week bezig code s verander maar werk nog steets niet wat nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yusuf123 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 ik heb dit een keer gedaan voor ongeveer 1 uur en het werktte daarna heb ik alle nummers weer verwijderd of veranderd!! want je weet het maar nooit miischien kunnen ze je wel hacken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
krokodildo Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2014 Bij mij deed gta v online het weer voor een week, maar sinds gisteren weer niet. De dns veranderen kan ik niet omdat ik draadloos internet heb. Ik heb de ps3 al een paar keer opnieuw opgestart en ook een keer internet uit en aan maar niks lijkt te helpen. Iemand enig idee wat ik er nog aan kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2014 Dns kan je ook veranderen als je draadloos internet hebt. Anders verder afwachten tot het probleem is opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.