krokodildo Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2014 Ik weet wel hoe je je dns kan veranderen met kabel internet, maar draadloos weet ik het niet? En wachten totdat het over gaat doe ik al maanden, dus daar heb ik weinig vertrouwen in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wrecklezzdj Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2014 Ik weet wel hoe je je dns kan veranderen met kabel internet, maar draadloos weet ik het niet? En wachten totdat het over gaat doe ik al maanden, dus daar heb ik weinig vertrouwen in. bij draadloos werkt het hetzelfde als met kabel. Enkel stel je m dan in op draadloos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 Bij die DNS werkt m'n GTA: ONLINE helemaal niet. Vreemd terwijl het allemaal officieel is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LeconDC Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Zelfs nu moet ik dit nog gebruiken wil ik vooruit kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nijske069 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2014 Ik heb deze ook toegepast maar vanaf ik met meerdere mensen samen op een map zit krijg ik de time out weer. zijn er nog andere oplosingen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
friso2003 Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 bij mij ook misluckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Ik heb nooit problemen met de DNS gehad. Maar die oplossing zou toch moeten werken, of zou je een hele andere DNS moeten invoeren?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.