Variano Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 na het funishen van de game had ik nog een deel strangers and freak missions te gaan met trevor en franklin , wat blijkt nu is , als ik een mission beeindig dat die niet aangerekend word in de lijsten van de checklist , als ik een random event deed dan telde hij wel bij toen ging ik van 12 naar 13 van de 14 , nu had ik een mission gedaan met de letter m? en dat was met die mensen in die politieauto die andere mensen arresteren met een stun gun en ook die missie telt hij niet bij bij 1 van die lijsten van de checklist , weet iemand hoe dit komt ? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Bij mij telt hij de Stranger missions van Trevor ook niet mee.. Maar dat maakt niet uit aangezien je ze allemaal kunt completen en dan heb je toch nog 20/20 Reageren
Variano Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 bij mij blijft het 17 /20 die strangers er was maar 1 die optelde dat was random event en die strangers niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.