GTA_GAMER4 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Hallo ik heb een vraagje aan iedereen die dit bericht leest ik maak filmpjes van o.a. gta sa natuurlijk met fraps maar het geluid werkt nooit echt mee dus moet ik dat uit ik gebruik (SoundMax Digital Audio) dat is niet zo goed maar willen jullie zeggen wat jullie gebruiken en wat goed is alvast bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Jij hebt zeker Fraps demo 1.9 genomen. Download : Fraps 2.5.1 Daar kan je het uit en af zetten. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Hoi, Is er ergens ook zo'n programma die wel geluid opneemt en beeld maar dan zonder limiet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_GAMER4 Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik kan het zelf ook wel uit of aan doen maar ik wil graag met geluid dus als iedereen zijn sound ff wil checke en dan ff hier neerzetten en als het goed is kan ik ook met sound opnemen snapie ik kan het zelf wel uitzetten hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ja dat bedoel ik toch dat GELUID kan je aan en uit zetten. Anders snap ik helemaal niet wat je bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_GAMER4 Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 jah maar ik bedoel welke geluidssoftware jij hebt digital of nie bla bla bla er zijn zoveel verschillende types en ik vraag aan iedereen welke ze hebben!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_GAMER4 Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 en trouwens fraps 2.5.1 is een ouwe versie ik heb 2.6.1 maar dat geluid werkt niet goed dus wie weet een goede sound software te vinden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.