SpinT5R Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Simpele vraag, ik heb vrienden met xbox, ps2 & pc. Kunnen wij online met elkaar spelen of dient men allen op 1 gelijke console te spelen? Kan het niet echt ergens terug vinden. Nou ben ik ook een dweeb wat zoeken betreft... Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik weet niet op welke spel je precies doelt, maar geen enkele GTA heeft tot dusver de mogelijkheid gehad tot cross-platform spelen. PC gamers zouden ook zwaar in het voordeel zijn omdat richten over het algemeen preciezer werkt op de PC. Reageren
Dyaroon Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 GTA5 in First-Person op de PC (of welk platform dan ook) zou echt koning zijn!! Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Simpele vraag, ik heb vrienden met xbox, ps2 & pc. Kunnen wij online met elkaar spelen of dient men allen op 1 gelijke console te spelen? Kan het niet echt ergens terug vinden. Nou ben ik ook een dweeb wat zoeken betreft... Nee dit kan niet, maar GTA V op de PS2? Ik denk dat je de PS3 bedoelt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.