khalidinio Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Hoi, Ik heb nu 2 dagen gta 5 voor de ps3 en het is een super leuk spel. Echter weet ik niet hoe je online kunt spelen. Ik heb geen vrienden die ook gta5 spelen. Dus ik zou graag online willen spelen met andere mensen die ik niet ken. Hoe moet dit? Reageren
Niiek Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Via start -> online -> join session, of gewoon naar het onderste character switchen vanuit de singleplayer. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Verplaatst naar het GTA: Online forum. Reageren
khalidinio Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Via start -> online -> join session, of gewoon naar het onderste character switchen vanuit de singleplayer. super bedankt.. Reageren
Erwinman Geplaatst: 22 april 2017 Rapport Geplaatst: 22 april 2017 De beste en mooiste game ooit !!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.