Soppyscroll Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Hoe zet ik mijn geld op de bank? Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Makkelijkst is via het in-game internet op de telefoon. Bij Money and Services ga je naar Maze Bank. Dan klik je op Deposit en het bedrag dat je wil storten. Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Makkelijkst is via het in-game internet op de telefoon. Bij Money and Services ga je naar Maze Bank. Dan klik je op Deposit en het bedrag dat je wil storten. dan raak ik mijn geld ook niet kwijt toch bij doodgaan Reageren
--Simon-- Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Makkelijkst is via het in-game internet op de telefoon. Bij Money and Services ga je naar Maze Bank. Dan klik je op Deposit en het bedrag dat je wil storten. dan raak ik mijn geld ook niet kwijt toch bij doodgaan Helaas wel. Je raakt altijd wat geld kwijt voor de kosten van het ziekenhuis. Ook al staat het op de bank Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 kan dat via de telefoon?? ik rijd constant naar een ATM, wat soms best ver is, vooral met allemaal onbekende om je heen die je maar wat graag afschieten. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Yep kan eenvoudig via je telefoon en internet Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Makkelijkst is via het in-game internet op de telefoon. Bij Money and Services ga je naar Maze Bank. Dan klik je op Deposit en het bedrag dat je wil storten. dan raak ik mijn geld ook niet kwijt toch bij doodgaan Helaas wel. Je raakt altijd wat geld kwijt voor de kosten van het ziekenhuis. Ook al staat het op de bank bij online niet hoor. Reageren
Marakus Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Makkelijkst is via het in-game internet op de telefoon. Bij Money and Services ga je naar Maze Bank. Dan klik je op Deposit en het bedrag dat je wil storten. dan raak ik mijn geld ook niet kwijt toch bij doodgaan Helaas wel. Je raakt altijd wat geld kwijt voor de kosten van het ziekenhuis. Ook al staat het op de bank bij online niet hoor. Ja wel dood gaan kost ook in online geld, maar wanneer je geld op de bank staat verlies je geen geld op straat wanneer je door een andere speler wordt afgemaakt. Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Makkelijkst is via het in-game internet op de telefoon. Bij Money and Services ga je naar Maze Bank. Dan klik je op Deposit en het bedrag dat je wil storten. dan raak ik mijn geld ook niet kwijt toch bij doodgaan Helaas wel. Je raakt altijd wat geld kwijt voor de kosten van het ziekenhuis. Ook al staat het op de bank bij online niet hoor. Ja wel dood gaan kost ook in online geld, maar wanneer je geld op de bank staat verlies je geen geld op straat wanneer je door een andere speler wordt afgemaakt. klopt Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Doodgaan kost 700 dollar omg Reageren
Marakus Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Het is een x percentage van je geld met een maximum van 5.000 dollar net zoals in singleplayer dus pas op het wordt alleen maar meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.