Nissan Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik heb het zelf nog niet, maar ik ben al wel naar Orange is the new Black aan het kijken op aanraden van ERRWINS. Leuk, ook leuk om te zien dat er niet bespaard is op de kosten door toch bekende gezichten te gebruiken. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Nieuwe Top Gear afleveringen Seizoen 18,19,20,21 toegevoegd. Mooi want 20 en 19 had ik nog niet gezien. Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Dat filmpje van Max, geweldig. Dat is nou ook echt een innovatieve feature als je het mij vraagt. Of het echt goed werkt zal iedereen voor zichzelf moeten bepalen, maar - zoals ik altijd zeg - de potentie om er iets echt cools van te maken is er zeker. Kan je Max ook aanzetten als je een Nederlands Netflix-account (of Nederlandse PlayStation 4) hebt? Of moet je bijvoorbeeld je PS4 op Engels zetten? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 (bewerkt) Dat filmpje van Max, geweldig. Dat is nou ook echt een innovatieve feature als je het mij vraagt. Of het echt goed werkt zal iedereen voor zichzelf moeten bepalen, maar - zoals ik altijd zeg - de potentie om er iets echt cools van te maken is er zeker. Kan je Max ook aanzetten als je een Nederlands Netflix-account (of Nederlandse PlayStation 4) hebt? Of moet je bijvoorbeeld je PS4 op Engels zetten? Max werkt echt heel goed, al zeg ik het zelf. Jammer dat het (voor nu) alleen beschikbaar is voor de Amerikaanse versie. Mocht je het willen proberen, klik dan op de link. Het is een kwestie van DNS server veranderen. Bewerkt: 20 oktober 2014 door ERRWINS Reageren
Rivel Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Hebben jullie ook dat irritante probleem bij Netflix dat er te veel keuze is? Ik zit meestal de helft van de avond gewoon door de lijst te scrollen... Damn choices Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Er is inderdaad veel keus maar er is maar een beperkte selectie films en series wat mij boeit dus ik vermijd al heel veel genre's Reageren
ShootDaan Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik heb zo mijn eigen sites waar ik films en series prima kan volgen ^^ Is Netflix over de tijd wel verbeteren ten opzichte van halve series online gooien? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Halve series online gooien? Ze gooien alleen complete seizoenen online dus ik heb geen idee waar je dat idee weg hebt. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik weet honderd procent zeker dat toen het een ding werd in Nederland er van bepaalde series maar enkele seizoenen opstonden ^^ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 House of Cards seizoen 3 komt binnenkort! http://www.nu.nl/film/3942306/derde-seizoen-house-of-cards-start-in-februari.html Reageren
Dexist Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 http://uk.businessinsider.com/jeremy-clarkson-confirms-new-car-show-with-former-top-gear-mates-2015-6?r=US Clarkson, Hammond, and May are back. Nieuw auto programma met het trio, ze zijn nog bezig met onderhandelingen met Netflix. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 september 2016 Rapport Geplaatst: 4 september 2016 http://nerdist.com/the-build-team-from-mythbusters-are-coming-back-with-a-netflix-show/ Grant Imahara, Tory Belleci, and Kari Byron komen terug met een nieuwe show op netflix http://nerdist.com/the-build-team-from-mythbusters-are-coming-back-with-a-netflix-show/ Grant Imahara, Tory Belleci, and Kari Byron komen terug met een nieuwe show op netflix Reageren
aron24 Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Er staan genoeg goede series op Netflix, jammer dat ik nu moeten wachten tot nieuwe seizoenen. De meest recentelijke series die ik heb bekeken, is The 100, zeker een aanrader. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Er staan genoeg goede series op Netflix, jammer dat ik nu moeten wachten tot nieuwe seizoenen. De meest recentelijke series die ik heb bekeken, is The 100, zeker een aanrader. Het aanbod van series is inderdaad echt heel groot, maar persoonlijk vind ik het filmaanbod van Netflix wel echt heel magertjes Een gemiste kans, maar goed, het is dan ook een tijd waarin iedereen fan is geworden van TV-series... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.