Jump to content

Netflix


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Dutchy3010

    6

  • JasonStatham

    6

  • Votair

    5

Dat filmpje van Max, geweldig. Dat is nou ook echt een innovatieve feature als je het mij vraagt. Of het echt goed werkt zal iedereen voor zichzelf moeten bepalen, maar - zoals ik altijd zeg - de potentie om er iets echt cools van te maken is er zeker. Kan je Max ook aanzetten als je een Nederlands Netflix-account (of Nederlandse PlayStation 4) hebt? Of moet je bijvoorbeeld je PS4 op Engels zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat filmpje van Max, geweldig. Dat is nou ook echt een innovatieve feature als je het mij vraagt. Of het echt goed werkt zal iedereen voor zichzelf moeten bepalen, maar - zoals ik altijd zeg - de potentie om er iets echt cools van te maken is er zeker. Kan je Max ook aanzetten als je een Nederlands Netflix-account (of Nederlandse PlayStation 4) hebt? Of moet je bijvoorbeeld je PS4 op Engels zetten?

Max werkt echt heel goed, al zeg ik het zelf. Jammer dat het (voor nu) alleen beschikbaar is voor de Amerikaanse versie.

Mocht je het willen proberen, klik dan op de link. Het is een kwestie van DNS server veranderen.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...
  • 1 year later...

http://nerdist.com/the-build-team-from-mythbusters-are-coming-back-with-a-netflix-show/

Grant Imahara, Tory Belleci, and Kari Byron komen terug met een nieuwe show op netflix :D

http://nerdist.com/the-build-team-from-mythbusters-are-coming-back-with-a-netflix-show/

Grant Imahara, Tory Belleci, and Kari Byron komen terug met een nieuwe show op netflix :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Er staan genoeg goede series op Netflix, jammer dat ik nu moeten wachten tot nieuwe seizoenen. boos.gif

De meest recentelijke series die ik heb bekeken, is The 100, zeker een aanrader.

Het aanbod van series is inderdaad echt heel groot, maar persoonlijk vind ik het filmaanbod van Netflix wel echt heel magertjes :N

Een gemiste kans, maar goed, het is dan ook een tijd waarin iedereen fan is geworden van TV-series...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...