JasonStatham Geplaatst: 19 maart 2017 Rapport Geplaatst: 19 maart 2017 Sinds een paar weken staat American Crime Story: The People v. O.J. Simpson op Netflix. Het is echt een fascinerende serie die het welbekende verhaal verteld, erg sterk geschreven, mooi totaalplaatje die de impact van de zaak laat zien en met briljante performances. Zeker het kijken waard!! Reageren
Votair Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 Iemand die House of Cards volgt? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 9 minuten geleden, Votair zei: Iemand die House of Cards volgt? Seizoen 1 tot en met 3 gezien, moet 4 en 5 nog checken. 't Is dat ik mijn handen vol heb aan andere TV-shows. Reageren
aron24 Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 27 minuten geleden, Votair zei: Iemand die House of Cards volgt? Jup, moet zeggen dat ik er wel helemaal uit was. Andere 4 seizoenen wel snel achter mekaar gezien, maar hier zat meer dan een jaar tussen. Zonde wel Reageren
Votair Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 4 minuten geleden, aron24 zei: Jup, moet zeggen dat ik er wel helemaal uit was. Andere 4 seizoenen wel snel achter mekaar gezien, maar hier zat meer dan een jaar tussen. Zonde wel Achja, gelukkig staat seizoen 5 sinds 30 mei erop! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 Ik vind het ook maar lastig om verschillende series over de jaren heen door mekaar te volgen. En het zijn er zoveel die op zijn minst de moeite waard zijn.. Reageren
Votair Geplaatst: 6 juni 2017 Rapport Geplaatst: 6 juni 2017 14 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Ik vind het ook maar lastig om verschillende series over de jaren heen door mekaar te volgen. En het zijn er zoveel die op zijn minst de moeite waard zijn.. Prioriteiten stellen!!! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 juni 2017 Rapport Geplaatst: 8 juni 2017 Op 6/6/2017 om 14:40, Votair zei: Prioriteiten stellen!!! Je kan ook gewoon het nieuws kijken, de perikelen in het Witte Huis van vandaag zijn net zo gek Reageren
Votair Geplaatst: 8 juni 2017 Rapport Geplaatst: 8 juni 2017 2 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Je kan ook gewoon het nieuws kijken, de perikelen in het Witte Huis van vandaag zijn net zo gek https://www.nrc.nl/nieuws/2017/05/22/de-werkelijkheid-blijkt-nog-gekker-9792198-a1559924 http://trendingvandaag.eenvandaag.nl/items/74403/poetin_denkt_dat_house_of_cards_echt_is http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/media/1.2993836 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juni 2017 Rapport Geplaatst: 10 juni 2017 OITNB is weer terug. Dat wordt bingewatchen Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 juni 2017 Rapport Geplaatst: 11 juni 2017 Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht. Reageren
Votair Geplaatst: 11 juni 2017 Rapport Geplaatst: 11 juni 2017 (bewerkt) 4 uur geleden, Cabyon zei: Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht. Seizoen 5 zal je leuker gaan vinden. Bewerkt: 11 juni 2017 door Votair Taalfout Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 juni 2017 Rapport Geplaatst: 11 juni 2017 4 uur geleden, Votair zei: Seizoen 5 zal je leuker gaan vinden. Adem inhouden en doorgaan, dan maar. Reageren
Platypus Geplaatst: 11 juni 2017 Rapport Geplaatst: 11 juni 2017 9 uur geleden, Cabyon zei: Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht. Ik heb zo'n beetje hetzelfde bij The Walking Dead Season 6. Ik vind de serie sinds seizoen 4 al sterk achteruit gaan, en vooral de dialogen zijn soms tenenkrullend. Maar om de een of andere reden kan ik niet stoppen met kijken. Sinds ik The Last of Us gespeeld heb, hou ik wel van het post-apocalytic survival genre. Nu maar hopen dat de serie toch wel terug wat beter wordt, maar ik vrees ervoor. Het begint al heel sterk als uitmelkerij te voelen waar kwaliteit niet meer van tel is. Reageren
Niked Geplaatst: 25 juni 2017 Rapport Geplaatst: 25 juni 2017 Op 11-6-2017 om 22:33, Platypus zei: Ik heb zo'n beetje hetzelfde bij The Walking Dead Season 6. Ik vind de serie sinds seizoen 4 al sterk achteruit gaan, en vooral de dialogen zijn soms tenenkrullend. Maar om de een of andere reden kan ik niet stoppen met kijken. Sinds ik The Last of Us gespeeld heb, hou ik wel van het post-apocalytic survival genre. Nu maar hopen dat de serie toch wel terug wat beter wordt, maar ik vrees ervoor. Het begint al heel sterk als uitmelkerij te voelen waar kwaliteit niet meer van tel is. Als je seizoen 6 al erg vind kan je beter niet aan seizoen 7 beginnen. Als je van de 16 afleveringen de eerste, de laatste en de 10de (?) kijkt weet je wat er dit seizoen is gebeurt. Alle andere afleveringen waren slaapwekkend tot en met. Veel dialoog, weinig actie. Veel nuttleloze afleveringen,... Zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan. Ik hoop dat ze zich herpakken met seizoen 8. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.