DeathPenalty Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik vond het nummer dat je hoorde na het behalen van een gedeelte in de boat school altijd erg tof, ik heb het eindelijk gevonden: http://westarmusic.com/musictracks?keyword=one%20more%20yard Natuurlijk stond het geluidsbestand uit de game allang online, maar lang ging ik er vanuit dat het gewoon door Rockstar zelf gemaakt is. Het is dus gemaakt door WeStar music, een bedrijf wat 'stock' muziek maakt voor films etc. wat iedereen mag gebruiken na het te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Leuk gevonden. Wellicht een leuk trivia puntje voor WikiGTA. Het lijkt er wel op dat Rockstar Games er zelf nog in geknipt heeft, want het is niet exact hetzelfde. De achtergrondmuziek van de driving school staat er trouwens ook op, onder de naam Slotback. Edit: Ook het gevonden dat gebruikt wordt in de missie Management Issues: Review the Scores. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutdragon Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Leuk gevonden. Wellicht een leuk trivia puntje voor WikiGTA. Het lijkt er wel op dat Rockstar Games er zelf nog in geknipt heeft, want het is niet exact hetzelfde. De achtergrondmuziek van de driving school staat er trouwens ook op, onder de naam Slotback. Edit: Ook het gevonden dat gebruikt wordt in de missie Management Issues: Review the Scores. Slotback is niet van de driving school. Die gaat namelijk zo Hij komt me wel heel bekend voor maar ik kan er even niet opkomen waarvan het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2013 (bewerkt) Slotback is van de Boat School (op 1:12): Edit: Oeps, bumpje van een week. Maargoed, beetje activiteit kan geen kwaad. :$ Bewerkt: 16 oktober 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Oewhh. Dit is wel vet. >>> Door Foreigner97: Houd a.u.b. je mond als je niets nuttigs bij hebt te dragen <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.