Jump to content

wat is het nut van switchen?


khalidinio

Recommended Posts

hoi,

Ik ben pas begonnen met gta 5 en ik zie dat ik kan stitchen tussen 2 personen (die donkere gast en die blanke). Wat is hier het nut van? Is het de bedoeling dat je regelmatig switcht om voor beide personen een hogere rank te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het nut van het switchen is om de omgeving en het verhaal te beleven vanuit meerdere perspectieven. Je leert op deze manier ook veel meer verschillende kanten van de stad kennen aangezien veel random encounters personage-gebonden zijn. Daarnaast zorgt het er ook voor dat je tijdens missies meer diepgang hebt, je kunt wisselen tussen de personages om zo zelf te beslissen welke verschillende aspecten belangrijk zijn in een missie (voornamelijk tijdens missies met veel tegenstanders) Natuurlijk is het hiernaast ook mogelijk om dan individueel te stats te trainen, maar dat kun je zelf invullen.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat ik vaak doe is de races met Franklin omdat hij slowmotion in de wagen kan gebruiken. Triatlons doe ik weer met Michael want die raakt niet uitgeput tijdens het zwemmen, fietsen lopen. Zo heeft elk personage een ander special ability. Dus zeker de moeite waard om is te switchen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...