Hilary fan Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 hoi mis kan iemand een ballas gstje op een bokspaal plaatsen als mod en dan ook online zetten lijkt me wel leuk om op ballas te slaan in plaats van alleen dat roode. ik kwam er op door de mod jamba boksbal van Player1. ps: ik kan niet mods maken snap er niks van Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Dit is helemaal niet moeilijk, Import je texture via de IMG tool in TXD workshop, export deze als BMP, open de BMP formaat van de file, bewerk deze met een tekenprogamma, daarmee zet je Balla Fool op, open deze nu in de TXD Workshop, Save hem, en replace de file in plaats van het originele file met de IMG tool Reageren
Hilary fan Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 snap er nog niks van ik vind het net chinees ofzo wil je het mis proberen want ik snap er niks van en denk dat ik het ook nooit zou snappen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Nou ik heb daar eigenlijk totaal geen sin in, en ben besig met een iegen mod, maar probeer het gewoon even te volgen, want hier staat tog egt alles in neem anders ff een kijke in de master tutorial list Bewerkt: 16 juli 2005 door Big Bear Reageren
Hilary fan Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 oke als ik vavond weer op de pc zit waar ik gta op heb ga ik het nog 1 keer proberen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik zou het ook wel een keer willen proberen. Kan iemand me dan zeggen wat het *.txd bestand van die boksbal is? Reageren
Hilary fan Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik heb wel gymdumb.scm bestand gevonden, is dat de Boksbal? zoja is daar een editor voor zodat je een .scm kunt bewerken Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 het is echt super simpel maar wat is het de naam van de boxbal? ps: wat is het ballas gstje?(A) Reageren
Hilary fan Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) oke bedankt. Bewerkt: 18 juli 2005 door Hilary fan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.