motorrijder3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Klinkt wel gezellig maar konden jullie wel allemaal online komen dan? En is er nog plaats in The Los Santos Crew Reageren
jessy1107 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Klinkt wel gezellig maar konden jullie wel allemaal online komen dan? En is er nog plaats in The Los Santos Crew Precies dit, had me kapot gelachen denk ik. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Bij 1 iemand deed z'n internet het niet echt goed, dus die heeft het begin alleen meegemaakt. Voor de rest geen problemen met servers etc. @Moterrijder3: Plek zat! Reageren
jessy1107 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Bij 1 iemand deed z'n internet het niet echt goed, dus die heeft het begin alleen meegemaakt. Voor de rest geen problemen met servers etc. @Moterrijder3: Plek zat! Nice hoe kan je erbij komen? Reageren
jessy1107 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Bij 1 iemand deed z'n internet het niet echt goed, dus die heeft het begin alleen meegemaakt. Voor de rest geen problemen met servers etc. @Moterrijder3: Plek zat! Hoe kan je erbij komen? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Ga naar Gangs&corps bovenin de pagina. En dan zoeken naar The Los Santos Crew. En dan staat er Lid worden. Alleen kan je dat nog niet. Je moet minstens 50 berichten hebben Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Bij 1 iemand deed z'n internet het niet echt goed, dus die heeft het begin alleen meegemaakt. Voor de rest geen problemen met servers etc. @Moterrijder3: Plek zat! Hoe kan je erbij komen? Ezra heeft het eigenlijk al gezegd, maar toch wil ik je graag nog even naar onze Gangs&Corps-pagina verwijzen. Daar kun je meer informatie over de gang en het reglement lezen (zowel voor de gang zelf als voor het aanmelden). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.