patrickmh Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 (bewerkt) Beste Gamer's, In het spel waren er 2 of 3 missie's(heists, dan wel overvallen) waar je een hoop geld voor ontving, ik geloof de laatste, alleen de namen weet ik er niet meer van!. Is het mogelijk om die missie('s)(heist, dan wel overvallen) opnieuw te doen, zodat je weer wat geld krijgt? Ik hoor het graag! Bewerkt: 10 oktober 2013 door patrickmh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Je kunt ze herspelen, maar dan krijg je er geen geld voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickmh Geplaatst: 12 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 ahhhmm, dan heeft het herspelen van zo'n missie ook geen zin!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.