Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zou het wel nice vinden als er motors met zijspan zouden komen. lijkt me wel leuk om met een vriend/vriendin in de zijspan door te stad te touren ipv dat hij/zij achter op zit.

Bewerkt: door coolguynl
  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

18

• GTA5VehicleFreak

18

• mert17

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat ik nog steeds mis en waar ik me mateloos aan kan irriteren is het feit dat je nog steeds je auto niet aan kan laten staan als je uistapt als je bijv een winkel overvalt. Ik heb nu een PS4 en daar kan het nog steeds niet. Bij gta IV had men deze optie wel tot beschikking... Als je je voertuig kon laten lopen zou dat zeker veel tijd schelen nu word je steeds neergeschoten omdat je in moet stappen, motor aan moet zetten en dan nog wegrijden...

Geplaatst:

het kan wel, dan moet je uitstappen een keer tegen je auto aantrappen en terug instappen, als je dan uitstapt blijft ie aanstaan.

Geplaatst:

Je kan ook gewoon in de lucht meppen met bijvoorbeeld je wapen, als je personage het wapen dan met twee handen naar beneden vasthoud, moet je snel instappen en dan weer uitstappen zodra de motor is gestart. ;)

Geplaatst:

Ik mis dat je tijdens een race kan zien in welke lap je zit, en hoeveel laps er zijn. Nu staat het er alleen als je de finish/startlijn passert.

Geplaatst:

Ik mis dat je tijdens een race kan zien in welke lap je zit, en hoeveel laps er zijn. Nu staat het er alleen als je de finish/startlijn passert.

Die gegevens kan je zien door op je D-pad pijltje naar beneden in te drukken. ;)

Geplaatst:

Je kan ook gewoon in de lucht meppen met bijvoorbeeld je wapen, als je personage het wapen dan met twee handen naar beneden vasthoud, moet je snel instappen en dan weer uitstappen zodra de motor is gestart. ;)

Ja dat wist ik... Doe ik in het echt ook altijd... Zoveel logischer duh. Maar bedankt man haha ;)

Geplaatst:

Officieel zit je dan in de 'combat mode'.

Als je in de mode zit dan laat je personage z'n motor up &running, zoals je altijd hebt als je een Wanted level hebt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...