Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

18

• GTA5VehicleFreak

18

• mert17

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

wat ik mis is de pauze knop in Online. Bij gewoon GTA blijft je beeld dan staan, bij Online ga je gewoon verder als je bv naar je map gaat.

Geplaatst: (bewerkt)

wat ik mis is de pauze knop in Online. Bij gewoon GTA blijft je beeld dan staan, bij Online ga je gewoon verder als je bv naar je map gaat.

Dat zou ook niet kunnen want je zit online met andere spelers en wanneer jij dan in het pause menu zit, dan zou iedereen moeten wachten totdat jij klaar bent, en dit is heel erg hinderlijk voor die andere spelers.

Bewerkt: door Tommie59
Geplaatst:

Ah ja ik vergeet steeds dat Online nog spelers zitten. Ik speel namelijk continu alleen in Online :)

Geplaatst:

Jaaaaa thanks Nolms!!! Alleen die tweede kan ie niet vinden maar de eerste en de laatste wel. Nice. Ga ze vanavond eens even testen...

Geplaatst: (bewerkt)

Een 4e garage met 10 plaatsen! :puh: :P :puh: Heb al 30 auto's en tja, wil er (zoals altijd :puh:) geen eentje weg doen! :D :D Dus kom op met die 4e zodat ik meer auto's kan hebben :D :D Ben auto's aan het verzamelen :Y

Bewerkt: door GTAKevin023
Geplaatst:

Heists... Heists... en nog eens Heists!

Maar als het goed is komt dat binnenkort! Ik ben er inmiddels al erg klaar voor!

Geplaatst:

Heb nog nooit in men leven een heist gedaan :o ik verzamel men geld aan auto's stelen en verkopen :) reden: ik kan niemand vertrouwen om samen heist te doen of ze schieten u meteen dood.

Geplaatst:

Heist doen heeft nog nooit iemand gedaan online, dat scheelt.

je bedoeld een winkel overvallen denk ik, maar dit levert ook niet zoveel op. ik doe het af en toe nog wel eens, maar dan meer voor de lol.

Meer als 2k hoef je ook niet te verwachten.

Dan kan je beter waarde transport gaan overvallen, alleen spawned dat niet zo heel veel.

Missies gaan doen levert toch het meeste op, ik weet niet hoever de bedragen/xp zijn aangepast de laatste tijd, omdat ik niet echt meer online heb gespeeld.

Ben nu lvl 76 (Dit heb ik zelfs moeten opzoeken op socialclub :S), maar heb afgelopen jaar heel weinig gespeeld op de PS3

en nu op de PS4 een paar keer online geweest, maar niet noemenswaardig. Puur om te kijken of er inderdaad meer verkeer rond rijd en wat nieuwe dingen te kopen :D

Geplaatst:

Heb nog nooit in men leven een heist gedaan :o ik verzamel men geld aan auto's stelen en verkopen :) reden: ik kan niemand vertrouwen om samen heist te doen of ze schieten u meteen dood.

Als je in een missie zit kan je niet doodgeschoten worden door je teamgenoten. Ze kunnen je wel overrijden, maar dat moet je ze wel echt heel maf maken voordat ze dat gaan doen.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Klopt maar dat vind ik bullshit. Met een chest kost het je geen (extra) geld als je naderhand toch dat ene wapen wat je amper gebruikt wilt levelen (dm awards). En daarnaast zou het voor bepaalde spelers wat meer realisme in de game stoppen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...