cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik zoek al altijd achter die pool dinges maar in het hoeveelste landje licht het en waar licht het dicht bij. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Hij lig in het eerste eiland in het zuiden, het is de club waar je mercedes in de missie the party heen moet brengen. Kijk anders even in de walktrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Je bedoelt de Pole Position Club (Strip Club). Hij is op het eerste eiland in Washington Beach. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Je bedoelt de Pole Position Club (Strip Club). Hij is op het eerste eiland in Washington Beach. moet je dat dan nog kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ja, maar dat kan pas later als je ook andere propertys kan kope die geld voor je verdiene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ja, dat moet je kopen als je er in wilt. Dit kon dacht ik na de missie: Shakedown. Het kost $30000. Dit gebouw moet je hebben voor de 100% of om de laatste 2 missies te kunnen doen: Cap the Collector en Keep your Friends Close Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ja, dat moet je kopen als je er in wilt. Dit kon dacht ik na de missie: Shakedown. Het kost $30000. Dit gebouw moet je hebben voor de 100% of om de laatste 2 missies te kunnen doen: Cap the Collector en Keep your Friends Close zijn dat de laatste missies van het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 jep dat zijn de laatste 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Hoeft niet, ik moest de missie van de Cherry Poppers nog doen en nog een (geloof ik). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Hoeft niet, ik moest de missie van de Cherry Poppers nog doen en nog een (geloof ik). Je hoeft ook niet alle bedrijven te doen om bij de laatste 2 missies te komen. Wel moet je een groot deel doen om bij: Cap the Collector en Keep your Friends Close te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 ik vind die danser in dta extra kamertje wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Echt? ik vind het wel leuk dat je nu op een bericht reageert van 16 julie. Voortaan naar de datum kijken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Need my speed heeft gelijk, ik zie nu verschillende berichten dat je onnodig aan het topicbumpen bent, ik zie dat je nieuw bent dus ik raad je aan om de regels even door te lezen. Dan begrijp je hoe het hier in zijn werk gaat, nog veel plezier op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.