Jump to content

waar is de pool posision of zo


cj lover

Recommended Posts

Ja, dat moet je kopen als je er in wilt. Dit kon dacht ik na de missie: Shakedown. Het kost $30000. Dit gebouw moet je hebben voor de 100% of om de laatste 2 missies te kunnen doen: Cap the Collector en Keep your Friends Close

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat moet je kopen als je er in wilt. Dit kon dacht ik na de missie: Shakedown. Het kost $30000. Dit gebouw moet je hebben voor de 100% of om de laatste 2 missies te kunnen doen: Cap the Collector en Keep your Friends Close

zijn dat de laatste missies van het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft niet, ik moest de missie van de Cherry Poppers nog doen en nog een (geloof ik). ;)

Je hoeft ook niet alle bedrijven te doen om bij de laatste 2 missies te komen. Wel moet je een groot deel doen om bij: Cap the Collector en Keep your Friends Close te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Need my speed heeft gelijk, ik zie nu verschillende berichten dat je onnodig aan het topicbumpen bent, ik zie dat je nieuw bent dus ik raad je aan om de regels even door te lezen. Dan begrijp je hoe het hier in zijn werk gaat, nog veel plezier op het forum :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...