Jump to content

Strength hoe kom je hier aan

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik ben arthur

ik heb een vraagje over de skills

weet iemand hoe je de Strength omhoog krijgt

en is het mogelijk dat je poppetje in online een spiermassa opbouwt en dat dit zichtbaar is

Geplaatst:

De enige veranderingen die je aan jezelf kan aanbrengen zijn kleding, tatoages en haarstijlen. Wat je bij Grand Theft Auto San Andreas had bij het trainen komt hier dan ook niet echt duidelijk terug. Al heb je hier wel weer andere details als schotwonden en natte kleding maar dat is weer een ander verhaal.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik zag gisteren op youtube iemand die achter op een flatbed of "gekooide" vrachtauto ging staan, de bestuurder liet schrikken door 1x te schieten en daarna in zo'n 10min zijn strength op 100% had door te schoppen en slaan op die vrachtauto

Geplaatst:

ik heb ook al van alles geprobeerd, ladders klimmen, hèèl veel randoms slaan, armwrestling, auto's slaan.

nog geen millimeter mee vooruit gekomen.

ik heb gehoord dat als er mensen (random of players) in een auto/boot zitten dat het dan wel werkt.

en koeien slaan, maar online zijn geen koeien.

misschien dat er in die gekooide vrachtwagen nog kippen zaten ofzo.

Geplaatst:

geen kippen ;)

het zit hem echt in het slaan van auto's of mogelijk dus alle voertuigen met de bestuurder er nog in, maakt idd niet uit of het een player of "bot" is

*zou me ook niet verbazen als de groei snelheid gelinkt is met de skills/eigenschappen die je gekozen hebt bij het aanmaken van je karakter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...