Juju Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 zeg hier wat je lievelingsauto is in San Andreas en waarom dat die auto is. mijn lievelingsauto is de Glendale en de Rancher omdat: de Glendale is een mooie auto en rijd fijn en gaat ook best snel de Rancher is ook fijn omdat ie best snel is een fijne besturing heeft
benky Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 cheetah, omdat hij fijn rijdt dude iedereen vind een bepaalde auto toch het fijnste omdat hij fijn rijd of snel is? <_<
kortman_8 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 De Bullet. Omdat hij een hele goede welliging heeft. Ook als je heel snel rijd.
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 De Bullet.Omdat hij een hele goede welliging heeft. Ook als je heel snel rijd. Same here.
Juju Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 cheetah, omdat hij fijn rijdtdude iedereen vind een bepaalde auto toch het fijnste omdat hij fijn rijd of snel is? <_< ja dat is waar maar waarom rijd een auo fijn? goede trekkracht voor op bergen, goede wegligging enz.
*MARCO* Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 De Bullet.Omdat hij een hele goede welliging heeft. Ook als je heel snel rijd. Inderdaad, Mijn fijnste auto is ook de Bullet.
Gunslinger Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) De Turismo B) Da is gewoon een lekkere wagen, enig minpuntje is de wegligging in scherpe bochten. Hij ziet er heel mooi uit, net als in het echt (ferrari f50). Bewerkt: 16 juli 2005 door Gunslinger
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 De Grove Street gang car, de Voodoo dus. Echt super goed te besturen ook als je hard rijd, en hij kan hard....
jetse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Voor mij blijft de merit nummer 1 omdat het gewoon een leuke en een auto is met een paar mooie en luxe velgen. Echt een auto voor rijke stinkerds
Floppy Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Slamvan! Hij is Prachtig en hij rijdt lekker http://img238.imageshack.us/my.php?image=s...=slamvan8zs.jpg
hanff Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 de slamvan omdat je die zo mooi kan tunen (de enige auto waar je wheelcovers voor kan kopen) De remington, omdat dat de enige is waar je verchroomde doodskopjes op je bumpers en grill kunt laten plaatsen.....ook schitterend. De sultan is mooi als je hem bij Wheels arc angels laat ombouwen.
Studio Salamanca Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 mijn favoriete auto... heb er eerlijk gezegd meerdere onder andere de perennial :lol: standaard is ie mischien niet om aan te zien, maar als je hem een beetje uptuned is het toch best een leuke auto dacht ik zo: http://usera.imagecave.com/niekdom/gallery58.jpg http://usera.imagecave.com/niekdom/gallery59.jpg verder zijn de club en de flash ook erg fijn, kleine auto's die je toch nog erg mooi kunt tunen als ik dan toch een allerfijnste auto moet kiezen ga ik toch voor de cheeta, stuurt fijn, en het geeft toch een bepaald gevoel als je met een ferrari rijdt :lol:
david Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 ik weet niet hoe hij noemt, maar ik vond de auto waarmee je in end of the line de brandweerwagen moest achtervolgen de beste ooit . hij kon gwn niet slippen enzo, nog beter dan de bullet (die komt dan op de 2e plaats)
eXperion Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Zo ver ik weet vind ik wel de Racher en de greenwood wel fijn, misschien andere ook. maar als ze niet weg glippen als ik een beetje rem. Als ik er maar goed mee kan rijden de firetruck schiet ook niet zo snel uit de bocht, en de s.w.a.t. (ik kan een swat krijgen door de cargp.cfg (weet niet zeker) te veranderen )
Recommended Posts