S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Heb een neiuwe de stalliojn!van af gta3 rij ik hier al graag mee! cool geluid en gaat hard Alleen in San Andreas vind ik.
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Elegant, die rijdt zo relax en is ook stijlvol, alleen niet zo heel snel
the_fa2man Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 de elegant die is makelij te besturen heb ik bijna in elke gerage
Toni Caprioni Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Oww dat is moelijk, ik kan er niet een zeggen hier een paar: Elegant Premier Tahoma mooie zakelijke autos dure autos(stafford) alle lowriders(Blade, Savanna etc.) alle racemodellen behalve ZR-350, Euros meer weet ik niet te bedenken
quinton Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) ik vind de Savanna heel mooi en fijn, maar dan moet hij wel zo getuned zijn als in de film Boyz N the hood. deze kleur moet hij dan hebben en met goude velgen. Bewerkt: 8 januari 2006 door quinton
Dago58x Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 GreenWood Is De Leukste Auto ooit JE Kan Goed Draaien en gaat hard
scorpia Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik vind de ZR-350 wel goe alleen jammer dat die zo snel slipt .
Dago58x Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Bij De missie Farwell My Love Moet je met ZR-350 gaat hij heel slecht draaien dat vond ik maf
ifc3 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Heb een neiuwe de stalliojn! van af gta3 rij ik hier al graag mee! cool geluid en gaat hard Alleen in San Andreas vind ik. Een Stallion gaat op de teller van SACAMHACK nog niet eens 180KM/U, noem je dat snel (een Police gaat al 195KM/U)
Juju Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Heb een neiuwe de stalliojn! van af gta3 rij ik hier al graag mee! cool geluid en gaat hard Alleen in San Andreas vind ik. Een Stallion gaat op de teller van SACAMHACK nog niet eens 180KM/U, noem je dat snel (een Police gaat al 195KM/U) sorry voor de lichte bump, maar ik wil weten hoe je die kilometer teller in het spel kan toevoegen, ik heb die van GTA games, volgens mij (is al lang geleden)
ikt Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Die ene! Um...... Oja! De Um.... De....... je weet wel, die ene die op de Subaru Impreza lijkt (ben de naam ff kwijt . Gebeurt nooit dat ik dat heb . Maar hij rijdt lekker snel en als je er hydraulics op zet rijd hij lol op het off-road tertrein Bewerkt: 8 april 2006 door ikt
ShortY- Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 De caddy, omdat hij zo hard rijdt en goede wegligging heeft.... Nee effe serieus, mijn lievelingsauto is de Infernus omdat hij heerlijk snel is, en hij voelt lekker zwaar aan in een snelle bocht, ook is hij erg stijlvol vind ik
bigballie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 infernus, omdat-ie snel is en best goeie handling heeft (vind ik )
nick11123 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 ik vind de Buffalo Cheetah en de Blista Compact het lekkerst rijden
Recommended Posts