gta san adreas fan @ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 mijn fijnste auto is de sportwagens zijn snel dus ook goed om tte modden mijn fijnste auto is de sportwagens zijn snel dus ook goed om tte modden
Ben007 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Sneel auto's zoals Bullet Cheetah maar ook de rhino vanwege verwoestende kracht
Earnewald Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 |De Elegy, omdat die zo lekker rijd en hij ziet r ook wel strak uit
Hutenmah414 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik vind de beste auto de ''Green Sabre'' Echt een stoere bak, en een vet motorgeluid, met getunde weelen
gta fan man Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Slamvan!Hij is Prachtig en hij rijdt lekker http://img238.imageshack.us/my.php?image=s...=slamvan8zs.jpg ik vind hem mooi maar ik heb geen fijne auto ik pak het liefst maar lekker een snelle straaljager en anders vind ik het wel eens leuk om in een roadraen of zo te rijden met anhanger dat vind ik leuk en je kan er goed mee beuken
DenkaanHenk Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 De Infernus Da,s de snelste auto van San Andreas.
Dinkydau Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik vind de bullet de fijnste en mooiste auto. Waarom dat weet ik niet maar hij rijd gewoon fijn. En de turismo is nog altijd sneller dan een infernus.
Steel Dogg Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 de ZR-350 want die is superr mooi en gaat nog hard ook de mooiste auto in heel SanAndreas
xdr Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 die van mij is de phoenix die is snel en je kan hem mooi tunen
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik weet dat niet veel mensen deze mening delen, maar ik vind toch wel de Banshee de beste waten Rijdt goed, lekker te sturen en snel... De perfecte combinatie! Al vind ik ook de Super GT een mooie wagen, al komt die niet vaak voor... Behalve als je er al in rijdt natuurlijk... Soms is er ook één met een open dakje, zoals ik gister had... Keirelaxt wagentje zeg
Ricardo(Killer) Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik vin de slamvan echt de beste(hij rijdt lekker en hij kan mooi Hydraulicen en hij neemt goeie bochten perfect gwn)
TheGuardian Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 De slamvan vind ik het leukste, alleen vind je die niet zo snel.. Ze rijden goed, goed bestuurbaar, ook handig voor bij sommige missies te gebruiken omdat ie zo goed rijd
Stan O. Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik vin de slamvan echt de beste(hij rijdt lekker en hij kan mooi Hydraulicen en hij neemt goeie bochten perfect gwn) Vind ik ook ik vind ook dat hij z'n lekker geluidje maakt hij gaat ook niet zo snel helaas maar verder is ie echt topie
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik vindt de fijnste wagens: Buffallo Infernus Slamvan Sentinel Sultan
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 de bullet is de fijnste auto 1. snel 2. goede wegligging 3. mooi van de "gewone" auto's vind ik de sabre en de buffalo ook erg fijn, het zijn best snelle auto's met een een goede wegligging EN ze gaan niet snel kapot, wat een ultieme combinatie is natuurlijk .
Recommended Posts