Juju Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik heb een ideetje: in de walktrough staat bij vehicles allemaal auto's in groepen verdeeld, wat vinden jullie de fijnste auto van de groep wat vinden jullie de fijnste suv&wagon? ik: SUV: rancher Wagon: Solair
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 van de suv's vind ik de huntley het beste,is zeer geschikt voor alle tereinen... van de wagons vind ik de regina het beste is lekker snel en kantelt niet snel om
Cool Hand Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Mag misschien geen auto zijn, maar de Bus (Geen coach) vind ik het beste. In amerika worden deze bussen ook wel GreyHound Bus genoemd! :'D Koos.
Juju Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Mag misschien geen auto zijn, maar de Bus (Geen coach) vind ik het beste. In amerika worden deze bussen ook wel GreyHound Bus genoemd! :'D Koos. sorry dat ik t zeg, maar t ging over SUV's&Wagons ik vind de bus ook wel relaxed, maar nu weer terug bij suv's en wagons
s.e.v.a.n. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Landstalker dat is een lekker snelle jeep en een solair rijd lekker en ook lekker rustig Bewerkt: 18 september 2005 door s.e.v.a.n.
Pitbull Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 mijn fovo wagen is echt wel mijn remington, lekker gaaf getuned, ik laat um wel ff zien: het is mijn fovo wagen, omdat ie gewoon lekker rijd, en als je hem gaat tunen, hij er steeds beter uit gaat zien, hij heeft ook een lekker geluidje, dus voor mij is hij nummer 1. hij staat ook bij mij op nr1
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 pitbull,we hebben het hier over de suv's en wagon categorie in de walktrough van gtagames,lees in het vervolg beter het topic door
sgt.ugly Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) DUNE! Max torque, 4wd, weinig snelheid maar wat een power! Effe laten sprayen in de equipe de Rooij kleuren en als ik in de dessert rijd dan waan ik me zo in de rally Parijs - Dakar! Bewerkt: 18 september 2005 door sgt.ugly
Dizzee Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Landstalker dat is een lekker snelle jeep en een solair rijd lekker en ook lekker rustig Dan heb ik toch liever de rancher, want die kantelt minder vlug om.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Mijn lijstje: SLAMVAN BLADE SAVANNA PATRIOT REMINGTON BULLET INFERNUS PHOENIX SABRE SULTAN EN ZO KAN IK NOG WEL EVEN DOOR GAAN
s.e.v.a.n. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Eehm... Hadden we het niet over SUV& Wagons ???
k0s-187 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) SLAMVAN 4LIFE:) DAT IS THE G-RIDE Bewerkt: 22 september 2005 door k0s-187
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Remington rijdt het lekkerst kan je goed rijgedrag en lekker snel en kan um lekker tunen @SUV de Rancher is de beste of die van de politie is ook wel goed (zelfde auto) bij het platte land dat iedereen met die snelle autos kwam elegy bv maar ik kwam gwn met me rancher en haalde um met gemak
Aottens Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Daar kunnen we kort over wezen, de bullet, lekker snel en rijdt goed.
Juju Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 we gaan nu over op de 2d sedans en compacts ik vind de Bravura de fijnste nu jullie mening:
Recommended Posts