Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Tja ik heb enkele wagens gemod!

1) de buffalo: ford mustang fastback

2)clover: Yenko

3)stafford: bentley arnage

Dit zijn men fovo wagens ook zonder de mod!

gewoon omdat ik van oude muscle cars hou! :D

(like the movie gone in 60sec. !)

En omdat ik gewoon te rijk ben om met een andere wagen te rijden -> Stafford :D

• Reacties 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Juju

17

• .Sharingan

4

• ZOrange

4

• Bassie_94

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Doe mij maar een Monster

Hij ligt hoog op de weg rijd snel en heeft een 4x4 aandrijving als je op r1 drukt

Geplaatst:

Ik vind de washington leuk (als hij getuned is) en de C H E E T A H! :Y zaaaalige wagen

Geplaatst:

Ik vind de Turismo keitof. Alleen spijtig dat ik hem bijna nooit zie! Hij is zo cool want hij heeft een spoiler, hij rijdt supersnel, hij is mooi en hij heeft zo een speciale brede uitlaat! Ik vind de Monster ook wel tof, want je kunt zo over alle auto's rijden. Alleen spijtig dat hij zo snel omslaat, maar dat zal wel aan mij liggen.

PS: Als er iemand een plaats weet waar de Turismo staat, mag je dat zeker zeggen!

Geplaatst: (bewerkt)

@sammieboy: als je een auto veel wil zien hoef je aleen dit te doen: je gaat naar de gta map en dan data (C:program files/ rockstargames/gtasanandreas/data/) dan ga je naar "cargrp" daar zie je allemaal gegevens staan wie in welke auto rijd, dan ga je naar (weet ik 90% zeker) gang 2, daar staan wat auto's delete ze allemaal en vervang ze door turismo(of wat jij leuk vind) nu rijden alle griove strt ventje in een turismo.

P.S. mijn fovo is de camper omdat het een hippiebusje is (hoewel ik hem wel zwaar gemod heb en hij dus ook nog chill rijd)

EDIT: srry alsje een play station hebt, maar dan kunnen andere mensen dr alsnog wat aanhebben

Bewerkt: door moonbeam
Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vernieuwde DUMPER (zie plaatjes); Hiermee wals je zo over hekken en huizen heen (en lijken tanks blikjes) en heel belangrijk: HIJ GAAT HARD (ongeveer net zo hard als een infermus).

post-31336-1136551087.jpg

post-31336-1136551111.jpg

Bewerkt: door ifc3
Geplaatst:

mijn favo is toch de flash, hij is klein, heeft een goede wegligging en rijd erg lekker :)

owja ifc3, hoe kom je an die kilometer tellers?

Geplaatst:
mijn favo is toch de flash, hij is klein, heeft een goede wegligging en rijd erg lekker :)

owja ifc3, hoe kom je an die kilometer tellers?

Met SACAMHACK (voeg ik wel even als bijlage toe)/

sacamhack1.1.zip

Geplaatst:

Heb een neiuwe de stalliojn!

van af gta3 rij ik hier al graag mee!

cool geluid en gaat hard :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...