ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Tja ik heb enkele wagens gemod! 1) de buffalo: ford mustang fastback 2)clover: Yenko 3)stafford: bentley arnage Dit zijn men fovo wagens ook zonder de mod! gewoon omdat ik van oude muscle cars hou! (like the movie gone in 60sec. !) En omdat ik gewoon te rijk ben om met een andere wagen te rijden -> Stafford
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Doe mij maar een Monster Hij ligt hoog op de weg rijd snel en heeft een 4x4 aandrijving als je op r1 drukt
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik vind de washington leuk (als hij getuned is) en de C H E E T A H! zaaaalige wagen
sammieboy102 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik vind de Turismo keitof. Alleen spijtig dat ik hem bijna nooit zie! Hij is zo cool want hij heeft een spoiler, hij rijdt supersnel, hij is mooi en hij heeft zo een speciale brede uitlaat! Ik vind de Monster ook wel tof, want je kunt zo over alle auto's rijden. Alleen spijtig dat hij zo snel omslaat, maar dat zal wel aan mij liggen. PS: Als er iemand een plaats weet waar de Turismo staat, mag je dat zeker zeggen!
Moonbeam Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) @sammieboy: als je een auto veel wil zien hoef je aleen dit te doen: je gaat naar de gta map en dan data (C:program files/ rockstargames/gtasanandreas/data/) dan ga je naar "cargrp" daar zie je allemaal gegevens staan wie in welke auto rijd, dan ga je naar (weet ik 90% zeker) gang 2, daar staan wat auto's delete ze allemaal en vervang ze door turismo(of wat jij leuk vind) nu rijden alle griove strt ventje in een turismo. P.S. mijn fovo is de camper omdat het een hippiebusje is (hoewel ik hem wel zwaar gemod heb en hij dus ook nog chill rijd) EDIT: srry alsje een play station hebt, maar dan kunnen andere mensen dr alsnog wat aanhebben Bewerkt: 4 januari 2006 door moonbeam
Hutenmah414 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik mijn gemode Sentinel, een audi a8 echt een ruffe bak
XboxGta Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Monster, Windsor, Cheetah en Bantido XboxGta
gta_player Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Mijn favo auto is de club en de roadtrain
ifc3 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Mijn vernieuwde DUMPER (zie plaatjes); Hiermee wals je zo over hekken en huizen heen (en lijken tanks blikjes) en heel belangrijk: HIJ GAAT HARD (ongeveer net zo hard als een infermus). Bewerkt: 6 januari 2006 door ifc3
Proximitus Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 mijn favo is toch de flash, hij is klein, heeft een goede wegligging en rijd erg lekker owja ifc3, hoe kom je an die kilometer tellers?
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 mijn lievelings wagen is de bullet rijd lekker en is snel
ifc3 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 mijn favo is toch de flash, hij is klein, heeft een goede wegligging en rijd erg lekker owja ifc3, hoe kom je an die kilometer tellers? Met SACAMHACK (voeg ik wel even als bijlage toe)/ sacamhack1.1.zip
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Die van mij is de poenix vanwege de snelheid en het geluid.
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Heb een neiuwe de stalliojn! van af gta3 rij ik hier al graag mee! cool geluid en gaat hard
Recommended Posts