Jump to content

Gta IV werkt niet


Jeltjo

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag kreeg ik GTA iv in huis(als voorproefje op GTA V). Ik heb de game geinstalleerd. Nu wou ik het spel gaan spelen maar het lijkt op te starten. De cursor wordt een CD'tje er verschijnt nog minder dan een seconden een zwart klein schermpje.(komt niets in te staan). En dan gebeurt er niets.

Wat gaat er fout?

Hoe ik geinstalleerd heb;

Disk 1 toen gevraagd naar disk 2, vervolgens weer disk 1. Kon niet inloggen of account aan maken voor rockstar social club. Ik dacht, dan maar eerst offline. Verder heb ik niet gedaan of installeert.

Mijn PC:

Zelf gebouwd, met windows 8

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Jeltjo

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Toevallig dat ik deze nu lees, ik heb het spel ook besteld en vandaag binnen gekregen. Het spel heb ik geinstaleerd maar werkte niet, vervolgens heb ik de patch geinstaleerd wat je hier boven neer hebt gezet, maar echter bleek dat dit ook niet werkte. EIgenlijk werkte helemaal niks via Launcher, of via deze RGSC, heb ook al geprobeerd via administrator op te starten en via XP etc. maar werkte allemaal niet.

Groeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, da's vreemd, maar GTA IV staat er voor gekend heel eigenaardige problemen te hebben. :puh: Je kan proberen om XLiveLess te installeren, deze schakelt Games for Windows LIVE uit (geen multiplayer, achievements, ... dus) en verhelpt vaak problemen (en geeft de mogelijkheid tot uitwisseling van savegames). Meer info hierover vindt je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad even proberen wat hanneswasco zei ander proberen de game te herinstaleren en dan een verouderde patch eerst te gebruiken dit hielp voor mij toen ook ( je moet na de verouderde patch natuurlijk wel de nieuwste instaleren)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...