MaBa Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 De website van Dynasty8 real estate werkt nu al een week niet bij mij op de ps3.. Meer mensen die er last van hebben? Nu heb ik eindelijk wat geld en kan ik geen huisje kopen:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Dynasty8 Real Estate werkt alleen op GTA: Online, dus niet in de Singleplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaBa Geplaatst: 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Oke ja online werkt hij wel zag ik, maar dit is tijdelijk neem ik aan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Nee. Dynasty 8 zal niet werken in SP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaBa Geplaatst: 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Ow oke is er nog een andere manier in SP om een huis te kopen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeyo Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Ow oke is er nog een andere manier in SP om een huis te kopen dan? Nope, Franklin krijgt er later in het verhaal een maar that's it Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaBa Geplaatst: 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Ja zit nu met Franklin in die villa van Lester, maar wou dat 400k appartement kopen.. Beetje jammer dat die real estate er niet meer is dan, weet iemand ook de reden er achter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johanhummer Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Ja zit nu met Franklin in die villa van Lester, maar wou dat 400k appartement kopen.. Beetje jammer dat die real estate er niet meer is dan, weet iemand ook de reden er achter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Ja zit nu met Franklin in die villa van Lester, maar wou dat 400k appartement kopen.. Beetje jammer dat die real estate er niet meer is dan, weet iemand ook de reden er achter? Het is al gemeld door Rockstar Games dat het niet mogelijk zou zijn om huizen te kopen, nu kan je wel appartementen kopen in GTA: Online. En het zou GTA: O wat minder uniek voor mijn ogen maken als je in beide versies dezelfde systeem in zet. Ik was met mijn nieuwe appartement helemaal verbaasd, dat zou je waarschijnlijk niet hebben wanneer je hetzelfde in Singleplayer kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.