Jump to content

Zwarte vliegtuigen


boas

Recommended Posts

hallo

Alle vliegtuigen die ik koop verschijnen alleen in het zwart. Ik heb nu 2x cuban 800 een luxor (zonder gouden strepen), en een cargobob allen verschijnen in het zwart, dat geld ook voor een gekochte barracks. Ik wil sowieso de cargobob en de barracks in legerkleur hebben. Weet iemand waar dit aan ligt, want ik heb ook geen kleurkeuze gezien bij de desbetreffende websites waar ik ze gekocht heb.

gr. Boas

Link to comment
Delen op andere websites

De barracks zou je kunnen stelen in de leger kleur. Of je een cargobob kan stelen weet ik niet. Ik zie ze alleen vliegen boven de leger basis.

Zou moeten kunnen, laat ze eerst landen en probeer er daarna 1'tje te snatchen.

Link to comment
Delen op andere websites

De barracks zou je kunnen stelen in de leger kleur. Of je een cargobob kan stelen weet ik niet. Ik zie ze alleen vliegen boven de leger basis.

Cargobob moet je stelen als je bij de "Merryweather Heist" voor de optie "Off Shore" gaat. Nu weet ik het niet zeker, maar het lijkt mij dat je deze daarna op kunt pikken bij de helipad van Trevor's vliegveld (die je van The Lost hebt "overgenomen") aangezien je hem daar land aan het einde vd missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...