boas Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 hallo Alle vliegtuigen die ik koop verschijnen alleen in het zwart. Ik heb nu 2x cuban 800 een luxor (zonder gouden strepen), en een cargobob allen verschijnen in het zwart, dat geld ook voor een gekochte barracks. Ik wil sowieso de cargobob en de barracks in legerkleur hebben. Weet iemand waar dit aan ligt, want ik heb ook geen kleurkeuze gezien bij de desbetreffende websites waar ik ze gekocht heb. gr. Boas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 De Cargobob en de Barracks kan je niet in legerkleur hebben omdat dat alleen voor de wagens in de F. Zancudo is. De cuban weet ik niet en de luxor is altijd zwart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 De barracks zou je kunnen stelen in de leger kleur. Of je een cargobob kan stelen weet ik niet. Ik zie ze alleen vliegen boven de leger basis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 De barracks zou je kunnen stelen in de leger kleur. Of je een cargobob kan stelen weet ik niet. Ik zie ze alleen vliegen boven de leger basis. Zou moeten kunnen, laat ze eerst landen en probeer er daarna 1'tje te snatchen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 De barracks zou je kunnen stelen in de leger kleur. Of je een cargobob kan stelen weet ik niet. Ik zie ze alleen vliegen boven de leger basis. Cargobob moet je stelen als je bij de "Merryweather Heist" voor de optie "Off Shore" gaat. Nu weet ik het niet zeker, maar het lijkt mij dat je deze daarna op kunt pikken bij de helipad van Trevor's vliegveld (die je van The Lost hebt "overgenomen") aangezien je hem daar land aan het einde vd missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.