SUPERKoRT Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) Aangezien ik een Telfort verbinding heb, heb ik op mijn ps3 de DNS naar 8.8.8.8 - 8.8.4.4 gezet uPnP staat aan op het modem, en heb zelfs mn hele firewall uitgezet het veranderen van dns veranderde wel het verhaal van de cloudserver, ik heb nu wel n constante verbidingen met de socialclub/onlinefunctie van de game ik kan nsau wél mn vriendenlijst in en mn character benaderen maar zodra ik een sessie wil starten krijg ik na n lang laad scherm toch steeds timeout's ook wanneer een vriend van mij me uitnodigt kom ik in een laadscherm terecht, waar ik zelfs met hem kan praten, hij ziet dat ik join, maar na 5 minuten kapt ie er mee, en krijg ik een timeout-melding, heel frustrerend. (verder heeft niemand hier last van namelijk!) Dit probleem heb ik ook als ik de wifi pak van mijn bovenburen, die hebben een verbinding van Online (uPnP ook open) Zowel als standaard als de 8.8.8.8 - 8.8.4.4 DNS... Ben dus bang dat het aan mijn ps3 legt. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Bewerkt: 11 oktober 2013 door SUPERKoRT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.