Jump to content

Wifi stick


.Sharingan

Recommended Posts

Hoi,

Ik zoek een snelle wifi stick. Graag 1 die optimaal nut heeft met mijn internet verbinding (60 mbit) Ideas? Als het even kan een linkje naar de site waar ik m zou kunnen bestellen.

Graag zoveel mogelijk kwaliteit voor het minste geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al een nagedacht over "powerlan"? :)

Zijn dat niet van die stekkers met een extender eraan ofzo? Zit persoonlijk liever via wifi, aangezien de router precies onder mijn kamer staat (kabel trekken is not an option). Ik heb voorheen altijd met een wifi stickje op het internet gezeten, ging perfect. Door omstandigheden is die wifi stick pleite, dus zoek een nieuwe.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.alternate...8/?tk=7&lk=9777 dit is powerlan. Je maakt een verbinding tussen router en een powerlan, vervolgens steek je de powerlan in het stopcontact, en de andere steek je in het stopcontact en verbind je met je pc. Met een powerlan heb je een veel stabielere verbinding en heb je altijd een stabiele verbinding. Is zeker het overwegen waard. Ik spraak uit ervaring. :bier:

Zo moet je geen kabels door je hele huis trekken en heb je toch een stabiele (vaste) verbinding. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon even naar de MediaMarkt oid, die dingen kosten tegenwoordig niets meer en hebben allemaal ruim voldoende bereik en de snelheid is ook wel altijd 150mb/s minimaal. Wil je het nog goedkoper is ebay een optie.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.alternate...8/?tk=7&lk=9777 dit is powerlan. Je maakt een verbinding tussen router en een powerlan, vervolgens steek je de powerlan in het stopcontact, en de andere steek je in het stopcontact en verbind je met je pc. Met een powerlan heb je een veel stabielere verbinding en heb je altijd een stabiele verbinding. Is zeker het overwegen waard. Ik spraak uit ervaring. :bier:

Zo moet je geen kabels door je hele huis trekken en heb je toch een stabiele (vaste) verbinding. :)

Klinkt allemaal wel leuk en aardig, maar 60 piek voor zo'n adapertje vind ik aardig wat geld. Ik ga komende woensdag eens langs de MM.

Iemand anders nog een advies?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...