FMJ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Wat is de laatste opdracht van driving school ? Ik blijf steken bij die opdracht waar je een pacour moet afleggen binnen de 120 seconden met 0% damage. dit heb ik dan ook gedaan, maar ik krijg geen verdere opdracht ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Dat is de laatste missie van de Driving school. Nu zou je Wang Cars moeten kunnen kopen . Als je dat doet krijg je weer een aantal extra missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Als het goed is is dat de laatste als ik het zo uit mn hoofd weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G 2 Tha T Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 hah dikke lol ik hep nu overal goud op daar en city slicking en die ene waar je 5 rondjes moet rijden gehaald met gekneusde linker pols en ik ben links Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 heeft iemand tips voor city slickin ik kan em ook nie halen :angry: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 heeft iemand tips voor city slickin ik kan em ook nie halen :angry: <_< Als je met cheats doet doe je de cheat dat er geen verkeer is....dan is het een makkie. Als je zonder cheats doet gewoon goed proberen te rijden en op tijd gas los in de bochten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 heeft iemand tips voor city slickin ik kan em ook nie halen :angry: <_< hier heb je een filmpje van de city slicking, dit helpt vast en zeker, want ik heb hierdoor ook goud gehaald (ps: je kan er trouwens alle missies op video zien: hier de link:klik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik vind het handiger waneer dat je aan de checkpoint komt gewoon rechtdoor gaat en niet omdraait. Het is bijna altijd rechtdoor en je verliest geen tijd in het omdraaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G 2 Tha T Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 heeft iemand tips voor city slickin ik kan em ook nie halen :angry: <_< ga vanaf je start punt langs je garage en dan voorbij wangcars daar ga je over un stukje gras en dan ga je tussn die ene gebouw rechts en die 2 gebouwtjes links door en dan vorlg je die weg en dan als je bij de check point bent keer je je om en volg je dezelfde weg ....... zo is het mij ook gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Dat is het filmje dat david heeft gegeven. Probeer de volgende keer het topic te lezen voor dat je post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.