GTAKevin023 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Hey, Ik heb nou al iets van 2 updates van Rockstar gehad van ongeveer 50 MB en die moeten problemen fixen. Maar ik heb nog steeds last van sommige dingetjes. 1. Foto's maken met je mobiel. Hij geeft bij mij elke keer aan dat de Rockstargames social club services unavailable zijn. 2. Nog steeds geen glimp van gta Online kunnen zien omdat ik steeds meldingen krijg dat de servers vol zitten of zo. Zijn er meer mensen die dit nog hebben? Gr GTAKevin023. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Nope.. Nergens last van, ik ben rank 40 ondertussen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Probeer eens, bij je DNS instellingen op je console, de DNS te veranderen naar lijn 1: 8.8.8.8 lijn 2: 8.8.2.2 Dit heeft voor veel mensen de R* cloud servers enz. opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 12 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Probeer eens, bij je DNS instellingen op je console, de DNS te veranderen naar lijn 1: 8.8.8.8 lijn 2: 8.8.2.2 Dit heeft voor veel mensen de R* cloud servers enz. opgelost. Rockstar zegt: Set primary DNS to : 8.8.8.8 Secondary DNS : 8.8.4.4 on your console Set primary DNS to : 8.8.8.8 Secondary DNS : 8.8.4.4 on your console if you are having problems getting into online mode. Instant fix. Niet 8.8.2.2. Ik zelf weet niet wat DNS is. Computer dingetjes heb ik geen verstand van dus wil het wel goed doen. Is het 8.8.4.4 of 8.8.2.2?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Oh, vergissing aan mijn kant. 8.8.4.4 dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 12 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Ik heb alleen nog niet gevonden hoe ik dat moet doen. Moet ik nog even zien. Moet nog wat dingetjes doen vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.