Jelco69 Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2013 (bewerkt) Hallo forum ledenIk zou graag terug GTA 4 spelen op mijn pc Vorige maand heb ik op mijn PC windows 8 geïnstalleerd. Wat ik al gedaan hebDe cd's geinstalleerd van gta 4 patch geinstalleerd ( de patch die de social club verwijdert )games for windows geinstalleerdals ik de game opstart, gaat er niets mis.maar bij de eerste missie, hoor ik 2seconden geluid en dan valt alles weg ( ik zie geen beeld tijdens die 2 seconden )wie kan me helpen ? groetjes Bewerkt: 12 oktober 2013 door Jelco69 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2013 Kijk eens goed naar je titel? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2013 Er staat dus reinstall Games for Windows LIVE, probeer dat eens? En anders kan je XLiveLess installeren, dit schakelt Games for Windows LIVE uit. Meer info over XLiveLess vindt u hier. Reageren
.Mr.Knowalot. Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 in je titel staat gta v maar je bedoelt gta iv neem ik aan? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Kijk eens goed naar je titel? in je titel staat gta v maar je bedoelt gta iv neem ik aan? Aangepast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.