Jump to content

Strangers & freak Missions ? 17/20 waar zijn de andere 3 ?


Mafcase

Recommended Posts

Als in de titel ik zit op 17/20 van de Strangers & freak missions en ik mis er dus een paar die ik niet kan vinden >> ( heb de story mode wel uitgespeeld ) mis nog

-

Dreyfuss

A Starlet in Vinewood

Epsilon

Seeking the Truth

Accepting the Truth

Assuming the Truth

Chasing the Truth

Bearing the Truth

Delivering the Truth

Excercising the Truth

Unknowing the Truth

dom

Uncalculated Risk

The last one

de Abigail missions krijg je pas na het kopen van Sonar docks zag ik zojuist op youtube ?!

Tevens had ik nog een Bug dat mijn minimap verdwenen is na de laatste update

iemand suggesties ??

Bewerkt: door Mafcase
Link to comment
Delen op andere websites

De Dreyfuss missie krijg je wanneer je alle Letter Scraps hebt verzameld.

De Epsilon missie start je door naar de Epsilon Program website bent gegaan en jezelf hebt ingeschreven voor het programma (volgens mij doe je dit door wat vragen op de website te beantwoorden). Deze missie kan alleen gestart worden met Michael.

De laatste missie van Dom start wanneer je aan alle Basejumps hebt deelgenomen.

The Last One krijg je alleen wanneer je de 100% hebt bereikt en deze missie kan alleen gespeeld worden met Franklin.

Link to comment
Delen op andere websites

De Dreyfuss missie krijg je wanneer je alle Letter Scraps hebt verzameld.

De Epsilon missie start je door naar de Epsilon Program website bent gegaan en jezelf hebt ingeschreven voor het programma (volgens mij doe je dit door wat vragen op de website te beantwoorden). Deze missie kan alleen gestart worden met Michael.

De laatste missie van Dom start wanneer je aan alle Basejumps hebt deelgenomen.

The Last One krijg je alleen wanneer je de 100% hebt bereikt en deze missie kan alleen gespeeld worden met Franklin.

Dank u ben inmiddels ook op youtube wat verder gekomen , maar die parachute jumps moet je die alleen met franklin allemaal doen of alle personages( weet ook nooit welke ik allemaal al gehad hebt ?!

Bewerkt: door Mafcase
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De missies van Epsilon tellen niet mee voor de 100% checklist. Heb je alle missies van Tonya gedaan? Vanaf 'Pulling Favors' tot 'Pulling One Last Favor'? Je moet deze missies hebben voltooid voordat je de verhaallijn uitspeeld, zodra je dit niet doet is Tonya niet meer te vinden en moet je opnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de SocialClub website kun je zien welke Spaceship Parts en Letter Scraps je nog moet vinden. Als je alles gevonden hebt krijg je twee achievements/trophies, namelijk From Beyond The Stars voor de Spaceship Parts en A Mystery, Solved voor de Letter Scraps. Indien je alle parts vindt krijg je na een cutscene de Alien Car en bij de scraps krijg je een missie waarin alles duidelijk wordt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De missies van Epsilon tellen niet mee voor de 100% checklist. Heb je alle missies van Tonya gedaan? Vanaf 'Pulling Favors' tot 'Pulling One Last Favor'? Je moet deze missies hebben voltooid voordat je de verhaallijn uitspeeld, zodra je dit niet doet is Tonya niet meer te vinden en moet je opnieuw beginnen.

Dat is niet waar! Ik heb deze missies gedaan nadat ik de verhaallijn had uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...