Cabyon Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik kan geen correcte SnapMaps maken met de kaarten V. Het 'bliepje' verschijnt steeds op een plaats waar ik niet wens dat hij komt. Reageren
Ymosky Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 (bewerkt) Ligt dat niet aan je computer en/of browser ofzo dan? Ik heb net eventjes alle V kaarten uitgeprobeerd en bij mij werken die gewoon prima! Bewerkt: 10 oktober 2013 door Ymosky Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik ondervind precies hetzelfde probleem, maar dan met alle SnapMaps (dit was vooral frustrerend met het San Andreas Mysterie... ). Met een andere browser (Internet Explorer) werkt het dan weer wel. Mijn standaardbrowser is Google Chrome, dus ik denk dat daar het probleem dan ligt. Dit heeft echter weinig met WikiGTA te maken, maar goed... Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 (bewerkt) Ah, ik gebruik ook Chrome, en op Firefox werkte het wel. Dan zal het daar wel aan liggen. Overigens postte ik het hier omdat naar mijn weten de SnapMap-functie onderdeel is van WikiGTA. Bewerkt: 10 oktober 2013 door Cabyon Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Welke plug-ins hebben jullie in je browser? Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Even kijken.. op dit moment Adblock, Auto Replay for YouTube, de imgur Extension en Tweetdeck by Twitter. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Schakel voor de lol 's AdBlock uit. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) AdBlock gedeactiveerd voor snapmap.wikigta.org/, (althans, er staat nu een groen duimpje) maar dat heeft vooralsnog geen effect. Zal het even nader toelichten: het pipje verschijnt zo'n tien centimeter bóven de oorspronkelijk aangeklikte plaats. Hier klikte ik bijvoorbeeld op het meertje van Glen Park. >>> Door Thundercover: Berichten verplaatst naar een eigen topic.<<< Bewerkt: 12 oktober 2013 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.