Jump to content

Bounty Hunting


Paul88

Recommended Posts

Jeeh .... ik ben 'n held. :D

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=516,571

Tenminste .... daar kreeg ik m''n 2e bounty. Weet echter niet of deze in vastgestelde volgorde komen. Mijn eerste was in de steengroeve.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=793,523

Aan de locatie vd derde persoon kan ik je (nog) niet helpen. Daarnaar ben ik nog niet op zoek geweest.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan.

Ennuh ... wat die 3e betreft laat ik het je wel weten als ik hulp nodig heb. Ga 'm iig eerst zelf proberen te vinden, maar mocht dat niet lukken ...

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de tweede dood geschoten en toen naar moud gegaan maar krijg niks ook geen nieeuwe missie weet iemand wat ik moet doen alvast bedankt

Das 'n goeie. ???

Ik denk niet dat je je bounty's dood mag schieten. Omdat jij dit nu wel gedaan hebt, ben je, oneerbiedig gezegd, 'n waardeloze bountyhunter en krijg je daardoor dus ook geen opdrachten meer. Althans .... dat denk ik. Zeker weten doe ik dit niet, want zelf heb ik ze tot nu toe alle 3 gewoon netjes gevangen en ga ik nu op zoek naar nummertje 4 vd lijst.

Enige dat je denk ik kunt doen is afwachten of je niet alsnog 'n nieuwe opdracht krijgt, of anders overnieuw beginnen.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...